سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

هیو جکمن برای ایفای نقش ولورین در «ددپول 3» بازمی‌گردد

هیو جکمن دوباره وارد عمل شد.

این بازیگر 53 ساله قرار است در نقش ولورین در فیلم آینده Deadpool 3 در کنار رایان رینولدز، ستاره 45 ساله بازی کند .

رایان در شبکه های اجتماعی این خبر را تایید کرد و در ویدئویی گفت: “سلام به همه، ما بسیار ناراحتیم که D23 را از دست دادیم، اما مدت زیادیه که روی فیلم بعدی Deadpool کار می کنیم.من مجبور شدم واقعاً روحم را در این مورد جستجو کنم. رایان ادامه داد: اولین حضور او در MCU هست معلومه که باید احساس خاصی داشته باشد.

ما باید به شخصیت وفادار بمانیم، انگیزه جدیدی پیدا کنیم، به این معنی که هر ددپول باید متمایز و متمایزتر باشد. این یک چالش باورنکردنی بود که من را مجبور کرد تا به اعماق درون خود برسم.”

هیو در سال 2000 در X-Men و بعداً در X2 در سال 2003 و همچنین X-Men: The Last Stand در سال 2006 نقش ولورین را بازی کرد. او دوباره در سال 2009 در فیلم‌های X-Men: Origins: Wolverine و X-Men: First این نقش را بازی کر. بعداً، او در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در فیلم‌های «وولورین» و «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» و  در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ دوباره در «مردان ایکس: آخرالزمان» و «لوگان» این نقش را بازی کرد.

Deadpool 3 در تاریخ 6 سپتامبر 2024 روی پرده سینماها می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا