سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستینا ملیان جایگزین نایا ریورا در سریال Step Up شبکه STARZ

کریستینا میلیان به دنبال مرگ ناگهانی نایا ریورا در جولای گذشته پا جای پای او می گذارد. . Starz روز دوشنبه اعلام کرد که Milian نقش کلت جونز را در سریال Step Up که از قبل برنامه ریزی شده است ، به عهده خواهد گرفت. ریورا این نقش را برای دو فصل از سریال Step Up: High Water هنگام پخش سریال از یوتیوب آغاز کرد. ریورا قبل از مرگش برای تولید سریال Starz آماده می شد. 

میلیان در بیانیه ای گفت: “من از پیوستن به خانواده Step Up بسیار هیجان زده هستم.”  نایا باورنکردنی بود. امیدوارم که با اجرای عالی نایا ، خانواده ، دوستان و طرفدارانش را تکریم کنم.”

ریورا در ژوئیه سال 2020 در پی یک حادثه دلخراش قایقرانی در دریاچه پیرو به همراه پسر کوچکش ، جوزی درگذشت. بازیگر Glee در زمان بازی در Step Up: High Water تأثیر خودش را گذاشت.

هالی سورنسن ، سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال در بیانیه ای گفت: “مرگ ناایا فقدان وحشتناکی برای دنیای ما بود که صادقانه خواهیم گفت ، هرگز عزاداری را متوقف نخواهیم کرد.” “تقریبا غیرممکن بود که در نظر بگیریم کسی چنین برازنده و دوست داشتنی وجود داشته باشد که بتواند به ما کمک کند و استعداد او را داشته باشد. کریستینا انسانی استثنایی و مجری خیره کننده است و ما بسیار خوشحالیم که او به خانواده ما پیوست. “

ن-یو ، همبازی سابق ریورا ، “هیچ جایگزینی برای نایا وجود ندارد. بیایید این مسئله را روشن کنیم. او روحی در خاطرات ما و  در هر بخشی از این سریال زنده است و خواهد بود. کریستینا مسئولیت بزرگی دارد  و او می داند من مطمئنم  به توانایی او در آوردن انرژی و روشنایی برای این شخصیت که طرفداران نایا در همه نقاط جهان آن را دوست دارند .”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا