سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیهسینمای ترکی

با دیدن عوامل فیلم جدید کیوانچ تاتلیتوغ و برن سات شگفت زده خواهید شد!

۱۲ سال پس از بازی مشترک کیوانچ تاتلیتوغ و برن سات در Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) بزرگترین آرزوی طرفداران دیدن دوباره آنها  در کنار هم بود. سال ها بعد این آرزو محقق شد و این دو بازیگر موفق برای فیلمی که برای نتفلیکس فیلمبرداری شده بود گرد هم آمدند.

کیوانچ تاتلیتوغ و برن سات هم اکنون برای فیلمبرداری فیلمی که در آن نقش های اصلی را بازی می کنند در آمریکا به سر می برند. هر از چند گاهی تصاویر و عکس هایی از مجموعه می آید که طرفداران این دو را به وجد می آورد. طرفداران بی صبرانه منتظر پست های این دو نام مشهور در شبکه های اجتماعی هستند.

کیوانچ تاتلیتوغ در چند روز گذشته پست جدیدی از نیویورک را در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و این عکس در حالی منتشر شد که فیلمبرداری این فیلم با نام “آخرین تماس برای استانبول” همچنان در حال انجام بود.

عوامل فیلم Last Call for Istanbul با هم در خیابان های نیویورک عکس گرفتند. در این عکس که برن سات و کیوانچ تاتلیتوغ را هم در بر می گیرد، وضعیت پرانرژی تیم را نشان می دهد که مشخصه کار بسیار خوبی از آب در می آید .

هنوز اطلاعات زیادی از فیلم  درز نکرده اما  با این حال میدانیم Nuran Evren Shit فیلمنامه این فیلم را می نویسد و  Gönenç Uyanik روی صندلی کارگردانی فیلم می نشیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا