سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

براوو به سریال Üç Kız Kardeş، که توانست از شر آتش سوزان رتبه بندی خلاص شود!

داستان تاثیرگذار سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) که در ماه فوریه روی پرده های کانال D آغاز شد و در فصل اول نتایج بسیار خوبی کسب کرد، همچنان میلیون ها بیننده را به خودش جذب می کند.

سریال سه خواهر با اقتباس از رمان İclal Aydın به همین نام، علاقه مخاطبان به داستانی پر از راز و دسیسه، کانال D را با وجود مشکلات عمده در رتبه بندی در موقعیت خوبی نگه می دارد.

به خصوص سریال Ben Bu Cihana Sığmazam (من نمی توانم با این دنیا کنار بیام ) که از هفته گذشته در ATV شروع شد، میزان تماشای سریال های دیگر را کاهش داد، اما به نظر می رسد Üç Kız Kardeş سریالی باشد که در برابر این موضوع مقاومت می کند.

نوزدهمین قسمت جدید این سریال سه شنبه ۲۷ سپتامبر  پخش شد و مخاطبان بار دیگر شاهد لحظات بسیار هیجان انگیزی بودند. هیجان زیاد در داستان سریال و کنجکاوی مخاطب به سمتی که اتفاقات به کجا می انجامد باعث شد که رتبه ها در همه دسته ها بالاتر از حد متوسط ​​باشد.

این انتظار که سریال در فصل دوم به رتبه های بسیار بالاتری نسبت به فصل اول دست پیدا کند هنوز محقق نشده است.

از سوی دیگر Üç Kız Kardeş به عنوان دومین سریال پربیننده سه شنبه عصر با گام های محکم به راهش ادامه می دهد. اگر داستان سریال ضعیف نشود و یا یکی از بازیگران اصلی آن را ترک نکند، می توان انتظار داشت که سریال با  سرعت ادامه پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا