سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستین بیل از کریس راک خواست که سر صحنه فیلمبرداری فیلم آمستردام با او صحبت نکند: “من در حال قهقهه زدن بودم”

کریستین بیل پیامی مودبانه برای کریس راک کمدین داشت، در حالی که این دو بازیگر در فیلم معمایی کمدی  آمستردام به کارگردانی دیوید او. راسل بازی می کنند بیل نوشت : با من صحبت نکن.

او گفت : من مجبور شدم از کریس راک بخواهم که دیگر با من صحبت نکند چون متوجه شدم که در طول فیلمبرداری می خندم.” من نقش کهنه سربازی به نام برت برندسن که متهم به قتله را بازی می‌کنم و  راک، 57 ساله، نقش دامپزشکی به نام میلتون کینگ را بازی می کند.

آمستردام دارای گروه بازیگران قابل توجهی از جمله جان دیوید واشنگتن، مارگو رابی، رابرت دنیرو، مایکل شانون، تیلور سویفت، رامی مالک، آنیا تیلور جوی، آندریا رایزبورو و مایک مایرز است.

بیل به PEOPLE می گوید که تمام حال و هوای صحنه فیلمبرداری به لطف راسل، که قبلاً با بیل در فیلم درام آمریکایی Hustle در سال 2013 کار کرده بود، مثبت بود. او می‌گوید: «دیوید این خلاقیت را به وجود می‌آورد، و برای من، حال و هوای رضایت‌بخشی است». “و من در مورد این صحبت نمی کنم که همه باید در تمام طول روز بخندند.”

واشنگتن همچنین نقش یک کهنه سرباز را بازی می کند که همراه با شخصیت بیل قصد دارد نامش را از ارتکاب به قتل پاک کند. در حین انجام این کار، آنها یک توطئه را کشف می کنند.

آمستردام در 7 اکتبر در سینماهای ایالات متحده اکران می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا