سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آلینا بوز در نقش اصلی دو پروژه بزرگ

آلینا بوز مدتی از صحنه فیلمبرداری دور بود، اما بازگشت او شگفت انگیز بود. آلینا بوز که پس از کسب محبوبیت زیاد با سریال Paramparça در پروژه های متوالی مقابل مخاطبان ظاهر شد، به یکی از مهم ترین بازیگران زن سال های اخیر تبدیل شده است.

او حالا با سریال Bir Peri Masalı  که از شبکه  فاکس تی وی پخش می شود، در مقابل هوادارانش قرار گرفته است. بوز نقش زینپ را بازی می کند که با پولی که پیدا کرد یک شبه ثروتمند شد و زندگی اش به نقطه ای کاملاً متفاوت رفت.

آلینا بوز که از قسمت اول با شخصیتش در سریال Ber Peri Masalı امتیازات  معتبری را از مخاطبان دریافت کرد، در این سریال با تاریک امیر تکین همبازی است .

نظرات ستودنی زیادی برای آلینا بوز در شبکه های اجتماعی وجود دارد که حمایت از این بازیگر باعث می شود او در هر پلتفرمی به شدت برجسته شود.

سورپرایز دیگری برای طرفداران آلینا بوز از سوی گلسه بیرسل خواهد بود. تصاویری از فیلمبرداری پروژه سینمایی جدید به نام Yılbaşı Gecesi (شب سال نو) به اشتراک گذاشته شد. یکی از نقش های اصلی فیلم جدید فیلمبرداری شده برای دیزنی پلاس، دوباره آلینا بوز بود…

به نظر می رسد با همکاری بوران کوزوم و آلینا بوز، Yılbaşı Gecesi پروژه ای باشد که توجه زیادی را به خودش جلب کند. طرفداران آلینا بوز در شبکه های اجتماعی هم عاشق شخصیت زینب در سریال Bir Peri Masalı بودند و هم آلینا بوز را تحسین می کنند و همچنین در مورد بازی او در یک فیلم کمدی تأثیرگذار مانند Yılbaşı Gecesi بسیار کنجکاو هستند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا