سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اکانت اینستاگرام کانیه وست پس از یک پست ضد یهودی محدود شد

2 بار دیگر اتفاق افتاد: اینستاگرام کانیه وست محدود شده است.

سخنگوی متا به EW تایید کرد که این پلتفرم محتوای پیج وست را  پس از اینکه خواننده رپ قوانین را نقض کرد حذف کرد و محدودیتی برای حساب وی ایجاد کرد. این نماینده افزود که شرکت می تواند تصمیم بگیرد که محدودیت هایی را برای حساب هایی که به طور معمول دستورالعمل های آن را نقض می کنند اعمال کند و به طور موقت آنها را از ارسال، کامنت یا ارسال دایرکت منع کند.

در حالی که متا بیان نکرد که کدام محتوای خاص از حساب کاربری او حذف شده است، این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که وست پستی حذف شده را به اشتراک گذاشت که به دلیل یهودی ستیزی مورد انتقاد قرار گرفته است.

وست اسکرین شات روز جمعه از مکالمه با شان کامبز  را به اشتراک گذاشت که در آن وست ظاهراً ادعا کرد که کامبز توسط یهودیان – یک نظریه قدیمی توطئه ضد یهود – دستکاری می شود و اعلام کرد: “هیچکس نمی تواند من را تهدید یا تحت تاثیر قرار دهد. ” او همچنین روی این عکس نوشته است: «عیسی یهودی است».

پست اینستاگرام وست کمتر از یک روز پس از آن منتشر شد که اپ در مصاحبه فاکس نیوز با تاکر کارلسون رفتاری به ظاهر ضد یهود از خود نشان داد. وست در گفتگویش در روز پنجشنبه به این موضوع اشاره کرد که جارد کوشنر، مشاور ارشد سابق دونالد ترامپ، که یهودیه میانجی‌گری برای پیمان‌های صلح در اسرائیل به منظور «کسب درآمد » بوده است.

به دنبال اظهارات او، کمیته یهودیان آمریکا روز جمعه در یک ویدئو در اینستاگرام به طور علنی وست را محکوم کرد.

این اولین بار نیست که وست در پلت فرم رسانه های اجتماعی محدود می شود. حساب کاربری او پس از اینکه در ماه مارس به ترور نوا مجری برنامه دیلی شو، توهین نژادی کرد، به حالت تعلیق درآمد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا