سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تعداد کشورهایی که سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران ) در آنها پخش می شود به 50 کشور افزایش یافت

سریال ترکی خواهران و برادران که به عنوان یکی از موفق ترین سریال های جوان سال های اخیر مطرح شده است، در فصل سوم هم با موفقیت به راه خودش ادامه می دهد. رتبه بندی سریال همچنان بسیار خوبه، حتی اگر رقیب سریالی مانند Gönül Dağı باشد که بهترین رتبه های  فصل را به دست آورد.

در فصل سوم موفقیت های جدیدی به موفقیت های این سریال در خارج از ترکیه اضافه می شود که با صحنه هایی تاثیرگذار، بار دیگر مخاطب را به او پیوند می دهد. فروش خارج از ترکیه این مجموعه با سرعت تمام ادامه دارد.

پروژه Kardeşlerim مانند بسیاری از سریال های تلویزیونی ترکی همچنان در کشورهایی با فرهنگ های مختلف توجه زیادی را به خودش جلب می کند.

این سریال که داستان زندگی خواهران و برادران ارن را به روی پرده می برد، مدت هاست در بسیاری از کشورهای خاورمیانه، اروپا و بالکان پخش می شود. آخرین موارد اضافه شده به کشورهایی که سریال در آنها پخش شده است به شرح زیر است:

روسیه، قزاقستان، اسپانیا، لبنان، رومانی و پرو.

افزایش تعداد کشورهایی که سریال Kardeşlerim در آنها پخش می شود به 50 کشور به عنوان یک موفقیت بسیار مهم به شمار می آید.

شصت و سومین قسمت جدید سریال Kardeşlerim در فصل سوم هیجان را دوباره افزایش می دهد. قسمت جدید این سریال شنبه ۱۵ اکتبر  پخش می شود و مخاطبان از هم اکنون منتظر اتفاقات هستند.

تریلر قسمت شصت و سوم این سریال هم پخش شد و باز هم با استقبال زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا