سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

کیوانچ تاتلیتوغ با تصمیم ناگهانیش برای ترک سریال طرفدارانش را شوکه کرد.

مدت هاست صحبت از این بود که سریال Kral Kaybederse (اگر شاه ببازد) که از کتابی به همین نام توسط روانپزشک و نویسنده Gülseren Budayıcıoğlu اقتباس شده ، برای استار تی وی ساخته می شود.

کیوانچ تاتلیتوغ در این سریال بازی کرده و حالا با تصمیمش مبنی بر انصراف از حضورش در سریال بار دیگر بر سر زبان ها افتاد.

پس از سریالهای Masumlar Apartmanı (آپارتمان های بی گناهان) و Camdaki Kız (دختر پشت پنجره) که توسط Gülseren Budayıcıoğlu نوشته شده ، مقدمات ساخت  اقتباس سریالی از اثر او، Kral Kaybederse آغاز شد. مدتیه که مشخص شده  که کیوانچ تاتلیتوغ در نقش اصلی خواهد بود.

کیوانچ تاتلیتوغ که اخیراً در نتفلیکس، با پروژه Yakamoz S-245 با مخاطبان ملاقات کرد، اخیراً در فیلم Last Call Istanbul بازی کرد که در آن با برن سات بازی کرد.

این خبر مبنی بر اینکه کیوانچ تاتلیتوغ که نامش برای نقش اصلی سریال “Kral Kaybederse”  آمده که قراره از شبکه استار تی وی اکران شود، با تصمیمی ناگهانی از پروژه کنار گذاشته شد،  سر تیتر خبرها شد.

در حالی که هیچ اظهارنظری در این زمینه از سوی این بازیگر مطرح نشد، نظرات زیادی از سوی طرفداران او در شبکه های اجتماعی صورت گرفت. برخی از طرفداران او اعلام کردند که این تصمیم برای این بازیگر درست بوده و می‌گویند: «خوشحالیم، کیوانچ شایسته پروژه‌های بهتری است!»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا