سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران سیلا تورکوغلو یک درخواست بسیار ویژه از سریال Kızılcık Şerbeti دارند!

پس از اولین بازی موفق سیلا تورکوغلو در سریال Emanet (میراث)، طرفدارانش که برای تماشای دوباره او  روی پرده به هیجان آمده بودند، با کنجکاوی زیادی منتظر سریال Kızılcık Şerbeti هستند. سیلا ترک اوغلو که شخصیت دوگا را به تصویر می‌کشد که توسط مادری آزاده اما سرکوبگر در یک محیط خانوادگی سکولار بزرگ شده ، در 2 سال گذشته پیشرفت بزرگی در حرفه اش به نمایش گذاشته است.

سیلا تورکوغلو سریال Emanet را ترک کرد و حرفه جدیدی را برای خودش برنامه ریزی کرد، با حمایت شدید طرفدارانش توانست به یکی از نقش های اصلی زن سریال Kızılcık Şerbeti تبدیل شود.

طرفداران این بازیگر به هر اطلاعات، نظر، عکس یا ویدیوی به اشتراک گذاشته شده درباره سریال از خودشون هیجان زیادی نشان میدهند. طرفداران سیلا ترک اوغلو، به خصوص در خارج از کشور، در مورد سریال و تحولات آن هم بسیار کنجکاو هستند.

طرفداران خارجی سیلا ترک اوغلو در شبکه های اجتماعی با شبکه تلویزیونی شو تی وی تماس گرفتند و خواستار پخش این سریال در اینترنت با زیرنویس به زبان هایی مانند اسپانیایی، انگلیسی و پرتغالی شدند.

به لطف محبوبیت سیلا تورکوغلو در شبکه های اجتماعی، سریال Kızılcık Şerbeti هم توانسته به یکی از سریال های ترکی تبدیل شود که بی صبرانه در خارج از کشور منتظر آن هستند.

مشخصه که مجموعه تلویزیونی Kızılcık Şerbeti از نظر فروش به کشورهای خارجی با افزایش مخاطبانی که در خارج از کشور هستند و همچنین رتبه هایی که در ترکیه به دست خواهد آورد، در موقعیت مطلوبی قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا