سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

پست مورد انتظار از جمره بایسال بالاخره رسید!

جمره بایسال  و آیتاچ شاشماز که نقش های اصلی سریال Baht Oyunu را داشتند و دوستی آنها به مرور زمان به عشق تبدیل شد، اخیراً پیشرفت شگفت انگیزی داشته اند.

این زوج که هر از چند گاهی با پست هاشون در شبکه های اجتماعی برای خود نام و نشانی دست و پا می کردند، دیگر در شبکه های اجتماعی همدیگر را فالو نکردند. این حرکت شایعه جدایی آنها  را تقویت کرد.

آیتاچ شاشماز یکی از این زوج که در قبال خبر جدایی سکوت کرده بود، پس از این خبر اولین پستش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و عکسی از خودش در حالی که در مکانی تنها نشسته را در اینستاگرامش منتشر کرد.

از سوی دیگر، جمره بایسل در شبکه های اجتماعی سکوت اختیار کرد. این بازیگر زیبا سرانجام پس از انتشار خبر جدایی اولین پستش را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

پستهای این بازیگر که دو عکس پشت سر هم منتشر کرده بود، در مدت کوتاهی لایک و کامنت های زیادی را به همراه داشت. در حالی که کامنت های زیادی از جمله «تو خیلی خوشگلی» برای بازیگر خندان در عکس ها مطرح شده بود، برخی از فالوورهای او درباره آیتاچ شاشماز سوال کردند.

در حالی که این زوج همدیگر را فالو نمی کنند اما عکس هایی را که با هم انداخته بودند حذف نکردند.

از سوی دیگر آیتاچ شاشماز که روز گذشته در حال ترک محلی دیده شده بود، در پاسخ به سؤالات خبرنگاران درباره این موضوع با جمله «نمی خواهم صحبت کنم» خبر جدایی را تکذیب نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا