سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Yargı با اولین قسمتش در اسپانیا رکورد زد!

پس از فروش خارج از ترکیه سریال Yargı (قضاوت) که پخش آن در فصل گذشته آغاز شد، اطلاعات مربوط به سریال از کشورهای مختلف شروع شد. سریال Yargı که مخاطبان زیادی را در ترکیه تحت تاثیر قرار می دهد و با فصل دوم یکی از پرطرفدارترین تولیدات کانال دی است، این بار با موفقیت در اسپانیا سر زبانها افتاده است.

سریال Yargı با بازی کان اورگانجی اوغلو و پینار دنیز همچنان در فصل جدیدش با داستان قتل مانند یک معما نفس مخاطب را روی پرده حبس می کند. Sema Ergenekon که فیلمنامه را با قلم قوی خود نوشته ، یکی از بزرگترین عوامل موفقیت سریال است.

پخش اولین قسمت این سریال به تازگی از کانال معروف Antena3 اسپانیا آغاز شده است. سریال Yargı که با نام ‘Secretos De Familia’ منتشر شد، توانست در قسمت اول با ۲ میلیون بازدید در رتبه اول قرار گیرد!

که توده‌های ترکیه با علاقه زیادی آن را دنبال می‌کنند و به خاطر سناریویی که پیش‌بینی‌ها را وادار می‌کند و همچنین بازیگری آن را تحسین می‌کنند، با این اخبار خارج از کشور مایه افتخار ترکیه شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا