سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

با پخش سریال Şahane Hayatım در اسپانیا هلال آلتین دوباره سر زبانها افتاد

سریال «Bir Zamanlar Çukurova» (روزی روزگاری در چوکوروا) که بازیگر معروف هلال آلتینبیلک به مدت 4 فصل در آن نقش اول را بازی کرد به بسیاری از کشورهای جهان فروخته شد.

یکی از کشورهایی که این سریال در آن امتیاز بسیار خوبی دریافت کرد، اسپانیا بود. حالا این بازیگر معروف در همین کشور این بار با سریالش به نام  Şahane Hayatım (زندگی باشکوه من) دوباره در دستور کار قرار گرفته است.

فصل اول سریال «زندگی باشکوه من» به پایان رسید و فروش سریال در خارج از ترکیه ادامه دارد. در اطلاعیه ای که توسط Ay Yapım منتشر شد، اعلام شد که کار برای رساندن این سریال به بینندگان اسپانیایی در حال انجام است.

سریال «زندگی باشکوه من» از Ay Yapım که فصل گذشته با استقبال زیادی روبرو شد، اکنون قصد دارد قلب بینندگان اسپانیایی را به دست آورد. بازیگران و کارگردانان سریال  که به زودی در کانال تلویزیونی Telecinco رسانه اصلی اسپانیایی  با نام «Una Vida Perfecta»” با بینندگان دیدار خواهند کرد.  در این مراسم که در استانبول برگزار شد، بازیگران در مصاحبه‌هایی که با مطبوعات اسپانیایی کردند اظهار داشتند که معتقدند این سریال در اسپانیا نیز توجه زیادی را به خودش جلب خواهد کرد.

در حالی که کارگردانان این سریال، چاگری بایراک و ازگی چیل، ابراز امیدواری کردند که این سریال برای بینندگان اسپانیایی گرم و صمیمانه باشد، بازیگران اصلی، هلال آلتینبیلک، اونور تونا و ییگیت اوزشنر در مصاحبه هایی ابراز داشتند که از پخش سریال در اسپانیا هیجان زده هستند و اینکه آنها مشتاقانه منتظر ارائه لحظات لذت بخشی برای بینندگان اسپانیایی بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا