سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

عکس جدید از فیلم جدید مورات بوز و بورجو اوزبرک در شبکه های اجتماعی

مورات بوز خواننده که در سریال Zeytin Ağacı (درخت زیتون) که برای نتفلیکس فیلمبرداری شده بود، با طوبی بویوک استون جلوی  دوربین رفته بود، حالا برای سریال های دیجیتال آماده می شود .

علاوه بر مورات بوز بازیگر معروف بورجو اوزبرک شریک زندگی مورات  بازیگر نقش اول فیلم Rüyanda Görürsün (در رویاهای خود می بینید) است که اولین تولید اورجینال آمازون پرایم ویدیو در ترکیه خواهد بود.سریف ارول، دوریم یاکوت و فریدون دوزاگاچ با بازی مورات بوز و بورجو اوزبرک در این فیلم حضور دارند.

عکس جدیدی از دکور این فیلم که فیلمبرداری آن از سپتامبر آغاز شده، آمده است. اوزبرک عکسی از خودش با شریک زندگیش مورات بوز در حساب اینستاگرامش منتشر کرد. مورات بوز هم این عکس را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.

اخیراً مورات بوز که با سریال Zeytin Ağacı در نتفلیکس که سر و صدای زیادی به پا کرد در برابر مخاطبان ظاهر شد، پیش از این در فیلم هایی مانند Kardeşim Benim و Dönerse Senindir ایفای نقش کرد و علاوه بر حرفه بازیگری، حرفه موسیقیش را هم ارتقا داد.

بورجو اوزبرک که برای اولین بار با مجموعه تلویزیونی Güneşin Kızları شروع به کار کرد، طرفدارانش را با سریال های تلویزیونی Badem Şekeri و همچنین سریال های تلویزیونی مانند Aslan Ailem، Afili Aşk و Aşk Mantık İntikam ( عشق منطق انتقام ) افزایش داد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد موضوع این فیلم به اشتراک گذاشته نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا