سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال نابغه از همین ابتدا توجه های زیادی را به خودش جلب کرده است!

سریال جاه طلبانه فصل جدید «Deha» (نابغه) که با امضای آی یاپیم از شبکه تلویزیونی شو تی وی پخش می شود، به زودی با مخاطبان دیدار خواهد کرد. پوستر این سریال که با اولین تریلرهای آن صحبت های زیادی شده ، به اشتراک گذاشته شده است.

این سریال با تریلرهایش در شبکه های اجتماعی توجهات را به خود جلب می کند که نشان می دهد فضای بسیار چشمگیری را هم از نظر قدرت بازیگران، هم داستان متفاوت و هم از نظر بصری ارائه می دهد.

«نابغه» با امضای آی یاپیم به کارگردانی اموت آرال و نویسندگی داملا سریم به زودی با مخاطبان خود در شو تی وی دیدار خواهد کرد.

پوستر این سریال که با بازیگران قوی و داستان جذابش با حضور آراس بولوت اینملی، اوغور پولات و تانر اولمز مشتاقانه منتظر آن هستیم، منتشر شد.«نابغه» در حال آماده شدن برای آوردن داستانی عمیق به پرده سینما است که در آن همه با چهره‌ای روبرو می‌شوند که از آن بی‌خبرند، در داستان انتقامی که با رویارویی پدر و پسری آغاز می‌شود، یکی نابغه در نیکی و دیگری در شر.

«نابغه» که آراس بولوت اینملی، اوغور پولات، تانر اولمز، اونور سایلاک، ملیس سزن، آهسن اروغلو، سدا اکمان، زوهال گنسر، اوموتجان اوتبای، امل گوکسو، جنک کانگوز، تانر روملی، اوغولکان آرمان اولوس را گرد هم می آورد. ، چاغری آتاکان، علی برگ، چاغان افه آک، عبدالرحمن یونس اوغلو و یوسف سلیم اوغورلو در گروه بازیگرانش هستند به زودی روی آنتن شبکه تلویزیونی می رود!

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا