سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیهخبر های داغ

برگوزار کورال دو خبر خوب داد، طرفداران از این موضوع بسیار خوشحال خواهند شد!

برگوزار کورال  بازیگر معروف به همراه همسرش هالیت ارگنچ و  فرزندانشان بین لندن و استانبول سفر می کند. خانواده ارگنچ  برای اقامت در لندن سوژه نشریه ها شده بودند. .

برگوزار کورال  برای پروژه هایی در استانبول جلوی دوربین ها رفت. این بازیگر با بیان اینکه رفت و آمد بین استانبول و لندن خسته کننده است، گفت که برای پروژه های جدید برمی گردد.

این بازیگر پیش از این با نمایش دختر و پسر روی صحنه رفته بود. برگوزار کورل این مژده را داد که تمریناتش را آغاز کرده و دوباره روی صحنه خواهد رفت. این بازیگر گفت: برای تمرین نمایش آمده ام. من الان بازی خودم را انجام خواهم داد. من در سال 2019 شروع کردم. الان هم با آنکارا ادامه می دهیم، بعد بورسا و جاهای دیگر…

دومین خبر خوب برگوزار کورل ، درباره پروژه سریال تلویزیونی بود.

این بازیگر که بین سال های 2016 تا 2018 با شخصیت عزیزه در سریال Vatanım Sensin روی پرده ظاهر شد، بعداً از سریال های تلویزیونی فاصله گرفت. برگوزار کورل تصمیم بازگشت به سریال های تلویزیونی را با این جمله توضیح داد :

صراحتاً من همین الان شروع به خواندن فیلمنامه ها کردم. اگر پروژه ای وجود داشته باشد که من را هیجان زده کنه، می توانم همین الان شروع کنم.»

او قبلا قصد داشت در پروژه دیجیتالی به نام Kanlı Yayın بازی کند که به دلیل بارداریش کنسل شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا