سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

در حالی که سریال Baba و Duy Beni به پایان رسیده، بازیگران اصلی در پروژه جدید همدیگر را می بینند!

اوزگه یاگیز که با سریال کانال 7 به نام  Yemin (سوگند)  درخشید، پس از ترک این پروژه نقش های مهمی را بر عهده گرفته است. از اوزگه یاگیز بازیگر سریال های Sol Yanım، İçimizden Biri و Behzat Ç به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران زن جوان دوره گذشته یاد می شود. این بازیگر که اخیراً در سریال بابا (پدر) نقش بوشرا را بازی کرده است، در سال 2023 گام های جدیدی در حرفه خود خواهد برداشت.

مانند اوزگه یاغیز، کنر توپچو به عنوان یکی از مطرح ترین بازیگران جوان فصل گذشته به حساب می آید , این بازیگر که پس از سریال تلویزیونی به نام Nöbet  درخشید، با جدیدترین سریال تلویزیونیش “Duy Beni” ( من را بشنو) ترکاند.

اوزگه یاگیز و کنر توپچو هر دو سال 2022 را با موفقیت به پایان رساندند و از محبوبیت زیادی برخوردار شدند. هر دو بازیگر جوان با یک پروژه کاملا جدید وارد سال 2023 می شوند.

این دو که برای فیلم جدیدی به نام Başka Türlü Aşk (انواع دیگر عشق) گرد هم آمده بودند، طرفدارانشان را هم هیجان زده کردند.تدارکات اولیه برای فیلم جدیدی که در آن کنر توپچو در نقش جمیل و اوزگه یاغیز نقش دیلک را بازی خواهند کرد، تکمیل شده است.

فیلم Başka Türlü Aşk که شامل نام هایی مانند ایدیل فیرات, عارف پیشکین و نبیل سایین هم می شود، درباره تعصبات فوتبال هست. این پروژه که به داستان یک مرد و  زن جوان عاشق فنرباغچه می پردازد، دیدگاه متفاوتی به تعصبات فوتبال و عاشقانه ها در یک رابطه خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا