سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار حوادثاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پل پلوسی همسر نانسی پلوسی در خانه‌شان به شدت با چکش مورد حمله قرار گرفت

پل پلوسی، همسر نانسی پلوسی، در حال حاضر پس از «مورد حمله قرار گرفتن خشونت آمیز» در خانه اش در سانفرانسیسکو در بیمارستان بستری شد.

خانه رئیس مجلس آمریکا  در نیمه شب جمعه (28 اکتبر) مورد حمله قرار گرفت و گزارش ها حاکی از آن است که مهاجم به طور خاص به دنبال نانسی بوده است.

NBC News می‌گوید مظنون در این حمله از چکش استفاده کرد و شنیده شد که فریاد می‌زند: «نانسی کجاست، نانسی کجاست؟» پلیس درست قبل از ساعت 2:30 بامداد به صحنه واکنش نشان داد و قبل از آن ساعت هیچ  نیروی امنیتی در خانه حضور نداشت.

نانسی در زمان حمله در سانفرانسیسکو نبود و  در واشنگتن دی سی بود.

درو همیل، سخنگوی نانسی پلوسی، رئیس مجلس این کشور، این بیانیه را صادر کرد: «نیمه شب امروز، یک مهاجم به اقامتگاه پلوسی در سانفرانسیسکو نفوذ کرد و با خشونت به آقای پلوسی حمله کرد. ضارب در بازداشته و انگیزه حمله در دست بررسی است. آقای پلوسی به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت مراقبت های پزشکی عالی قرار دارد و انتظار می رود بهبودی کامل پیدا کند. رئیس مجلس در آن زمان در سانفرانسیسکو نبود. »

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا