سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تمجید طرفداران انگین آکیورک از او : تو هرروز جوان تر میشی!

بازیگر مشهور انگین آکیورک به تازگی  با سریال دختر سفیر از شبکه استار تی وی به روی پرده رفت. این بازیگر که دلتنگ سریال تلویزیونی شده بود با سریال Kaçış (فرار) که برای دیزنی پلاس فیلمبرداری شده  به میدان آمد.

انگین آکیورک علاوه بر نقش آفرینی در اولین سریال اورجینال ترکی دیزنی پلاس که پخش آن از ژوئن در ترکیه آغاز شد، برای این سریال فیلمنامه نویسی کرد.

با این حال، سریال Kaçış به عنوان یک سریال بسیار تحسین شده، موفقیت بزرگی را برای انگین آکیورک به ارمغان آورد، هم از نظر بازیگری و هم از نظر داستان گویی، پروژه ای که مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

انگین آکیورک که طرفداران زیادی در خارج از ترکیه  و همچنین ترکیه دارد، هر از چند گاهی با پست های خود در شبکه های اجتماعی طرفدارانش را مسحور خود می کند.

پست جدید  این بازیگر که عکسی از خودش با استایل  پیراهن و شلوار مشکی در اکانت اینستاگرامش منتشر کرده بود، در مدت کوتاهی هزاران لایک و کامنت دریافت کرد.

کامنت های بسیاری از طرفدارانش  با عنوان «داری جوان تر می شوی» توجه این بازیگر خوش تیپ را که 1.4 میلیون فالور در اینستاگرام دارد را جلب کرد و برخی از فالورهای او این سوال را پرسیدند که آیا فصل دوم سریال Kaçış فیلمبرداری می شود یا خیر. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا