سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دوا لیپا رابطه اش را با دوست پسرش در اینستاگرام رسمی کرد

فستیوال گلستونبری برای دوآ لیپا هم یک گردش عاشقانه و هم  برای حرفه‌اش بود که از این رویداد با دوست پسرش کالوم ترنر در کنارش لذت برد.

و حالا که آخر هفته به پایان رسیده است، ستاره 28 ساله پاپ عکس‌هایی از دوران حضورش در زمین را به اشتراک گذاشت که شامل چند عکس  با بازیگر «جانوران شگفت‌انگیز» است که اولین حضور این زوج در اینستاگرام را نشان می‌دهد.

در یکی از تصاویر، ترنر به نظر می رسد که سر لیپا را می بوسد، یک دستش را دور شانه او می اندازد. در عکس دیگر، این زوج با هم روی چمن دراز کشیده و در حال گفتگو با لبخند بزرگی هستند.

علاوه بر لیپا، کلدپلی و SZA هم جشنواره 2024 26-30 ژوئن را رهبری کردند. بعلاوه، کامیلا کابیو، آوریل لاوین، سیندی لاوپر و ده‌ها هنرمند دیگر روی صحنه گلستونبری رفتند.

ماه هاست که شایعه شده بود که  لیپا و ترنر با هم رابطه دارند. در ماه فوریه، آنها با هم در یک مهمانی ووگ بریتانیا در لندن شرکت کردند و پس از آن در  مراسم پس از جشن جایزه BRIT در ماه مارس شرکت کردند. زمانی که چند دوربین از طرفداران، آنها را در حالی که در گلستونبری در آخر هفته دست در دست هم گرفته بودند، ثبت کردند، کاملاً مشخص شده بود که این دو ستاره یک زوج هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا