سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیمز کامرون توضیح می دهد که نزدیک بود لئوناردو دی کاپریو جز بازیگران فیلم تایتانیک نباشد.

آیا می توانید تایتانیک را بدون لئوناردو دی کاپریو تصور کنید؟!

طی مصاحبه اخیر، جیمز کامرون – کارگردان فیلم موفق سال 1997 – فاش کرد که این بازیگر 48 ساله  نزدیک بود که برای نقش جک انتخاب نشود.

روز سه‌شنبه (22 نوامبر)، فیلمساز 68 ساله برنده اسکار، برای یک مرور حرفه‌ای با GQ به یاد می‌آورد که لئو در طول تست‌های تایتانیک رفتار بدی داشت.

جیمز درباره اون روزها گفت: “جلسه ای با لئو و سپس تست صفحه نمایش با لئو انجام شد.” “جلسه خنده دار بود چون من در اتاق کنفرانس خود نشسته ام و منتظر ملاقات با یک بازیگر هستم و به اطراف نگاه می کنم و می بینم کلی زن در دفتر در جلسه هستند. همه آنها می خواستند لئو را ملاقات کنند. این هیستریک بود.”

جیمز گفت که جلسه اول به خوبی پیش رفت که لئو “همه را مجذوب خودش کرد”، بنابراین از او خواسته شد که با کیت وینسلت که قبلاً برای نقش رز انتخاب شده بود، ملاقات کند.

جیمز به یاد می آورد: «بنابراین او چند روز بعد برگشت و من دوربین را برای ضبط ویدیو تنظیم کردم. او نمی‌دانست که قراره تست بدهد. او فکر می‌کرد که این قرار برای ملاقات با کیت است. بنابراین من گفتم، “باشه، ما به اتاق بعدی می‌رویم، و چند خط می‌خونی و من می‌روم.” و او گفت: “یعنی من باید بخونم؟” گفتم: آره. گفت: اوه من نمی خوانم. دستش را فشردم و گفتم: ممنون که آمدی.

جیمز ادامه داد: “و او گفت: “صبر کن، صبر کن، صبر کن. اگر نخوانم، نمیتونم بازی کنم؟ همینطوره؟” و من گفتم: “اوه، آره. بیا. این یک فیلم بزرگه که دو سال از زندگی من را می گیرد، و  بنابراین، من “نمی‌خواهم با تصمیم‌گیری نادرست در انتخاب بازیگر، آن را خراب کنم. بنابراین، شما یا می‌خوانی، یا  نقش را بدست نمیاری.”

جیمز ادامه داد که لئو با اکراه موافقت کرد که بخواند و تا زمانی که دوربین شروع به چرخیدن کرد، اذیت شد.

جیمز ادامه داد:” درست تا زمانی که من گفتم “اکت”. سپس او به جک تبدیل شد.”  “کیت هم آمد و آنها صحنه را بازی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا