سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

داملا سونمز ، جانر سیندوروک و سرکان آلتونورک ببینندگان را در سریال MAVIYE SÜRGÜN مسحور خواهند کرد

دومین عکس از سریال Maviye Sürgün (قفس آبی) که به زودی از شبکه شو تی وی پخش می شود و در فضای افسانه ای مارماریس فیلمبرداری می شود، منتشر شد.

این سریال که با پوستر و اولین ارائه اش توجه زیادی را به خود جلب کرد، اتفاقاتی را که در پایان یک شب طوفانی رخ داد را به روی پرده می آورد.

داملا سونمز ، جانر سیندوروک و سرکان آلتونورک نقش های اصلی سریال را برعهده دارند. آنها در کنار بازیگران بسیار ارزشمندی مانند بولنت شاکراک، آیچا ارتوران، روحی ساری، گوکشن آتش و هاکان سالینمیش بازی می کنند.

خلاصه داستان سریال Maviye Sürgün :  کماندوی موفق علی (جانر سیندوروک ) که پس از تحقیقات انجام شده به طور موقت تعلیق شده بود، فرزندان و همسرش را به دلیل خبر بیماری ناگوار و کشنده همسرش آیدا با خود می برد. او با پدرزنش صالح (هاکان سالینمیش) که یک هتل بوتیک در چاملیکی دارد، نقل مکان می کند. با مرگ آیدا مدت کوتاهی پس از نقل مکان، تمام خانواده به شدت در سوگ هستند.

در حالی که درد او هنوز بسیار تازه است، علی که یک شب به دریا می رود، متوجه قایق در حال حرکت می شود و بدون توجه به طوفان، زن داخل قایق را نجات می دهد. نام زن مرموزی که او نجات داد، دفنه (داملا سونمز) است. علی دفنه را به عنوان “مهمان خدا” به هتل می آورد که به دلیل تصادف دچار از دست دادن موقت حافظه می شود و به یاد نمی آورد که چه اتفاقی برای او افتاده است. دفنه که حافظه اش را تکه تکه به دست آورده در واقعیت یک کلاهبردار است. دفنه که به طور غیرمنتظره ای با اوزان (سرکان آلتونوراک) روبرو می شود که فکر می کند او را در گذشته خود رها کرده است، چاره ای جز این ندارد که برای خود راه نجات پیدا کند.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا