سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اگر حضور سودا ارگینچی ادامه پیدا کند، بینندگان سریال سیب ممنوعه خواهان بازگشت شخصیت دیگری هستند!

فصل ششم سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) ادامه دارد و سودا ارگینچی سوپرایز این فصل جدید است. شخصیت زینب که در پایان فصل دوم سریال را ترک کرد، پس از سال ها با تصویری متفاوت به داستان بازگشت.

مشخص شد که سودا ارگینچی تا پایان فصل ششم در کنار بازیگران اصلی ادامه خواهد داد، در حالی که انتظار می رفت او به عنوان بازیگر مهمان در سریال Yasak Elma ( سیب ممنوعه) بماند.

سودا ارگینجی در بیانیه‌ای، گفت: “خوشحالم، به آغوش خانواده ام بازگشتم.” در حالی که  ادا اجه اظهار داشت که آنها دوستشون را ترک نمی کنند، ملیسا دوگو هم اظهار داشت که ارگینچی یکی از اعضای اصلی تیم است و آنها از بازگشت او بسیار خوشحال هستند.

پس از اینکه مشخص شد حضور سودا ارگینچی تا پایان فصل در این سریال ادامه خواهد داشت، طرفداران سریال هم درخواستی از تهیه کننده دارند. پس از پایان سریال محکوم مخاطبان زیادی منتظر برگشت  اونور تونا که نقش شخصیت علیهان را بازی می کرد هستند.

تماشاگرانی که همچنان حسرت شخصیت‌های زینب و علیهان را در دل دارند، گلایه دارند که چرا این دو طلاق گرفته‌اند، شاید بتوان این جزئیات را با حضور مهمان اونور تونا در سریال تکمیل کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا