سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

یکی از نام های سریال Kuş Uçuşu که در خارج از ترکیه محبوب شد، ایرم ساک است!

بازیگر معروف ایرم ساک با شخصیت هایی که در سریال های تلویزیونی بازی کرده  به موفقیت های زیادی دست یافته است.

این بازیگر که در سال 2012 با شخصیت تولای در مجموعه تلویزیونی Yalan Dünya به محبوبیت رسید، از سال 2010 تاکنون در پروژه های بسیاری هم در فیلم ها و هم در سریال های تلویزیونی حضور داشته است.

به تازگی این بازیگر که محبوبیتش را با سریال های Bir Aile Hikayesi, Alev Alev, Çukur افزایش داده  در سریال پرطرفدار نتفلیکس Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) با شخصیت Müge بازی کرد.

در زمانی که بیرجه آکالای  و میرای دانر  در حال افزایش محبوبیت خود در خارج از ترکیه با این سریال هستند،  ایرم ساک هم تأثیر مشابهی را احساس می کند.

این بازیگر مشهور توانست توجه فرانسوی ها را به خودش جلب کند. سریال Kuş Uçuşu با امضای Ay Yapım از نتفلیکس در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفت. مجله معروف فرانسوی Madamme Figaro در شماره دسامبر خود این بازیگر موفق را معرفی کرد.

تیم مادام فیگارو که برای مصاحبه به استانبول آمده بودند، درباره سریال Kuş Uçuşu از ایرم ساک سوال پرسیدند.

ایرم ساک  در پاسخ به سوالات  گفت که بعد از فصل دوم سریال Kuş Uçuşu که این روزها ادامه دارد، بدون وقفه به تصویربرداری فصل سوم ادامه خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا