سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شرایط سخت هواداران هانده ارچل! پارتنر جدید پس از کرم بورسین ممکنه همه را شگفت زده کند!

کرم بورسین و هانده ارچل پس از بازی در سریال کمدی عاشقانه Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن) با یکدیگر مقایسه شدند. بازیگرانی که  هر دو جوان هستند و از پرطرفدارترین نام‌های فصل گذشته سریالها هستند. اما قبل از پخش دوم تابستانی این سریال  مشخص شد که آنها زمانی که با هم برای تعطیلات به مالدیو رفته بودند، وارد رابطه عاشقانه شدند.

پس از اعلام این خبر هواداران هانده ارچل و کرم بورسین شبکه های اجتماعی را تکان دادند! چرا که عشق این دو بازیگر مانند شخصیت های ادا و سرکان در سریال طرفداران آنها را از خوشحالی به گریه انداخت.

جدایی این دو اتفاقی بود که طرفداران آنها را ناراحت کرد , مشخص نیست که آیا آنها دوباره در پروژه دیگری با هم می شوند یا خیر، اما حالا مشخص شده که آنها زندگی خصوصی خود را از هم جدا کرده اند. به هر حال، پس از اطلاع از شروع سریال جدید هانده ارچل، بسیاری از طرفداران به سختی می توانند او را به بازیگر دیگری غیر از کرم بورسین ربط دهند.

با این حال، برخی اطلاعات پشت صحنه در مورد پارتنر ارچل، که برای یک پروژه جاه طلبانه آماده می شود، هم به سرعت در رسانه های اجتماعی ترند شده است! نام هانده ارچل با سریال El Turco که برای دیزنی پلاس فیلمبرداری می شود، آمده است.

طرفداران او مشتاقانه منتظر اخبار او هستند. در ضمن، احتمال اینکه پارتنر ارچل در این سریال، جان یامان باشد یک سورپرایز بزرگ بود! همانطور که می دانید یامان یکی دیگر از بازیگران محبوب سال های اخیر است…

هنوز مشخص نیست که آیا یامان و هانده ارچل در سریال ال تورکو با هم بازی می کنند یا خیر. مدتیه که صحبت می شود که نقش اصلی مرد جان یامان است. با این حال هنوز مشخص نشده که کدام بازیگری در کنار یامان نقش اول را بازی می کند. اینکه نام هانده ارچل بر سر زبان ها افتاد اتفاقی بود که هیجان زیادی به همراه داشت.

ارچل اخیراً گفت: «ما یک کار را انجام خواهیم داد، اما مشخص نیست. دلم برای فیلمبرداری خیلی تنگ شده دلم  خیلی تنگ شده. من از سپتامبر کار نکردم. خیلی وقته،. به نظر می رسد این بازیگر زن جلسه ای دارد اما هنوز قرارداد نبسته است. به زودی مشخص خواهد شد که آیا پروژه ای که او از آن صحبت می کند ال تورکو است یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا