سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

رجب اوستا، برک سریال کاردشلریم، در حال بازگشت به سریالیه که برای اولین بار در آن درخشید!

رجب اوستا که حالا با شخصیت برک توجه طرفداران سریال Kardeşlerim (برادران و خواهران من) را به دست آورده ، تبدیل به یکی از مهم ترین نام های جوان این سریال شده است که 3 فصل به طول انجامید.

رجب اوستا که با ملیس مینکاری همکاری کرده و بازی بسیار موفقی را ارائه داده، توجه ها را به عنوان یکی از بازیگران جوانی که نامش در سال های اخیر در شبکه های اجتماعی خیلی سریع رشد کرده است، جلب می کند.

او که متولد 1997 است در 21 سالگی در سریال Şahsiyet (شخصیت) ایفای نقش کرد. سریالی که باعث شد هالوک بیلگینر برنده بهترین بازیگر مرد در جوایز امی شود و بدرخشد.

پس از آن سریال ، رجب اوستا در سریال ATV به نام Kardeşlerim محبوب شد و حالا به سریال Şahsiyet بازخواهد گشت که مقدمات فصل دوم آن فراهم شده است.او در کنار هالوک بیلگینر و شبنم بوزوکلو در فصل دوم بازی خواهد کرد.

ایلکر آکسوم، نرگیس اوزتورک، احمد ممتاز تایلان از جمله نام هایی هستند که برای فصل دوم روی صحنه خواهند رفت. انتظار می رود جانسو دره با صحنه ای کوتاه اما غافلگیرکننده در فصل دوم در سریال ظاهر شود.

به نظر می رسد بازگشت رجب اوستا به سریال Şahsiyet  پس از 5 سال پس از تجربیاتی که وی به دست آورده، بسیار متفاوت خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا