سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دمت اوزدمیر یک برنامه سریالی 1 ساله ریخته است، او بدون وقفه در دو سریال نقش اول را بازی می کند!

دمت اوزدمیر بازیگر معروف به همراه همسرش اوزهان کوچ جلوی دوربین ها رفت و درباره  سریال جدیدش صحبت کرد.

این بازیگر زیبا که با انگین آکیورک جلوی دوربین خواهد رفت، بازیگر نقش اول سریال Benim Adım Melek (اسم من ملک است) خواهد بود. این نقش که قبلاً برای آصلی انور در نظر گرفته شده بود، پس از باردار شدن او به دمت اوزدمیر ، پیشنهاد شد.

دمت اوزدمیر گفت: «الان می‌توانم بگویم. من خیلی هیجان زده ام. همه چیز خیلی سریع پیش رفت. به زودی سر صحنه خواهیم بود غیر از این، من به هیچی اشاره ای نمی کنم.  سعی می کنیم کاری متفاوت انجام دهیم. ببینیم، امیدوارم مخاطبان دوست داشته باشند، خوشحال می شویم.»

از آنجایی که فیلمبرداری سریال از هفته اول ژانویه آغاز می شود، اوزهان کوچ گفت که به جای ساخت برنامه کنسرت برای سال نو، این روز مهم را با همسرش سپری خواهد کرد. با این صحبت ها مشخص شد که تصویربرداری سریال از روزهای اول سال 2023 آغاز خواهد شد.

دمت اوزدمیر که قرارداد ویژه ای با دیزنی پلاس بسته است، فقط می تواند در پروژه های  فاکس تی وی شرکت کند. در نتیجه توافق صورت گرفته به دلیل خواهر بودن دیزنی پلاس و فاکس تی وی، این بازیگر معروف نمی تواند در سریالی که قراره از سایر شبکه های تلویزیونی پخش شود بازی  کند.

او همچنین اعلام کرد که فصل دوم سریال Dünyayla Benim Aramda (بین دنیا و من) برای دیزنی پلاس فیلمبرداری می شود. .

این بازیگر گفت: «ما فصل دوم را شروع خواهیم کرد. ما قصد داریم در ماه ژوئن به سر صحنه برویم. من هرگز استراحت نخواهم کرد.»

اوزدمیر با بیان اینکه پس از پایان تصویربرداری سریال Benim Adım Farah بدون استراحت در فصل دوم پروژه “Dünyayla Benim Aramda” روی صحنه می رود، اظهار داشت که دوران پرکاری را آغاز کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا