سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

در حالی که رتبه بندی ها بسیار خوبه، فاکس تی وی چگونه با سریال Yasak Elma خداحافظی می کند؟

سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) که فصل ششم خود را در فاکس تی وی  ادامه می دهد، به عنوان یک پروژه بسیار موفق در تاریخ این شبکه جای خود را ثبت کرد. اعلام شده است که Yasak Elma در پایان فصل ششم با مخاطبانش خداحافظی خواهد کرد. خداحافظی سریال در ابتدای فصل مشخص شد.

ادا اجه  که اخیراً شخصیت ییلدیز را بازی کرده است، اعلام کرد که آنها در پایان فصل با  سیب ممنوعه خداحافظی می کنند و او اکنون می خواهد کارهای مختلفی انجام دهد. بعد از این حرف ها کسانی که منتظر فصل هفتم سریال بودند، خیلی ناراحت شدند.

برعکس، سریال Yasak Elma روند بسیار موفقی را پشت سر می گذارد و همه می دانند که اگر  فصل هفتم هم پخش می شد، می توانست همین مخاطبان را به فاکس تی وی بیاورد.

بیران داملا یلماز که در ابتدای فصل پنجم به این تیم پیوست، دو ساله که در کنار عوامل هست و با حضور در  گروه بازیگران اصلی به محبوبیت زیادی دست یافته است .این بازیگر جوان گفت: این فصل هم مثل فصل گذشته عالی پیش می رود.

او با اشاره به اینکه در فصل جدید تغییرات زیادی در شخصیت کومرو ایجاد می شود، گفت: «می‌خواهم در هر قسمت فیلمنامه را با هیجان و کنجکاوی بیشتری بخوانم. هنگام بازی واقعا هیجان زده می شوم. این یک پروژه بسیار زیبا و لذت بخش برای من است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا