سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

پروژه جدید کرم بورسین ، بورجو بیریجیک را هیجان زده کرد.

کرم بورسین بازیگر سریال معروف Sen Çal Kapımı ( تو درم را بزن ) که پس از پایان فینال سریال کمدی عاشقانه نزدیک به یک سال از اکران دور بوده، پروژه جدیدش را برای دیجیتال فیلمبرداری می کند.

این بازیگر مشهور که چهره دیزنی پلاس است، در سریال تلویزیونی Bi’ Tuhaf Hikaye (داستانی غیرمعمول) با ابرار علیا دمیربیلک همبازی میشود. اولین تصاویر از این سریال با امضای Ay Yapım در شبکه های اجتماعی منتشر شد و توجه زیادی را به خودش جلب کرد.

کرم بورسین در آخرین پست خود در حساب کاربریش در شبکه های اجتماعی ویدیوی کوتاهی از این فیلم منتشر کرد. بورجو بیریجیک که با او در سریال Şeref Meselesi به ایفای نقش پرداخته است در مورد این پست نظر داد.

بیریجیک کامنت گذاشت : چه خبر” و یک ایموجی آتش فرستاد. ویدیوی منتشر شده از Bi’Tuhaf Hikaye که در 8 قسمت فیلمبرداری می شود، طرفدارانی را که بی صبرانه منتظر پروژه جدید کرم بورسین بودند، به وجد آورد.

این سریال قرار است در سال 2023 پخش شود. این بازیگر در آخرین اظهاراتش گفت: «در زندگی من فقط کار وجود دارد. من خیلی کار می کنم. ما به زودی سورپرایز خواهیم کرد. این یک چیز خوب خواهد بود، اما این یک غافلگیریه.»

او پیش از این در حساب کاربریش در شبکه های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن عکسی از چهره غرق در خون خود از صحنه سریال، هیجان ایجاد کرده بود.

این عکس طرفدارانش را در سراسر جهان بسیار کنجکاو کرد. بورسین در این سریال  به شخصیت “مالی” جان می بخشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا