سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نوه نلسون ماندلا از نظراتش درباره مگان مارکل و پرنس هری عقب نشینی کرد و در بیانیه جدیدی از این زوج دفاع کرد

ندیلکا ماندلا، نوه نلسون ماندلا، با دیدگاه جدیدی در مورد پرنس هری و مگان مارکل صحبت می کند.

دوک و دوشس ساسکس اخیراً سریال جدیدشان از نتفلیکس Live to Lead را منتشر کردند که به گفته آنها از میراث ماندلا الهام گرفته شده است.ندیلکا در گفتگو با The Australian گفت که این زوج از میراث پدربزرگش “استفاده” می کنند و آن را “ناراحت کننده و خسته کننده” خواند.

من فکر نمی‌کنم [هری] و مگان هرگز به درستی پدربزرگم را ملاقات نکرده باشند، شاید زمانی که هری در کاخ باکینگهام کوچک بود. اما آن‌ها از نقل قول‌های او در مستند استفاده می‌کنند تا مردم را جذب کنند و بدون سود خانواده ماندلا درآمد میلیونی داشته باشند.»

در نظرات جدید، به نظر می رسد که او از حرف های قبلیش عقب نشینی می کند.

ندیلکا به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «من دو قسمت اول این Live to Lead را تماشا کردم. “راستش من مشکلی نمی‌بینم که آنها  آغاز مستند را با نقل قولی از پدربزرگ الهام‌بخشم استفاده کنند.”

او افزود: « فکر می‌کنم که مردم از کاه، کوه درست می‌کنند و می‌خواهند مگان و هری را بدون دلیل، مورد آزار و اذیت قرار دهند.» منظورم اینه که مگان همیشه یک فعال بوده و  پدربزرگ من هم همیشه یک فعال عدالت اجتماعی بوده است.»

ندیلکا این زوج را با پدربزرگش مقایسه کرد و گفت: “و نقطه ورود او به سیاست از طریق فعالیت اجتماعی بود، که دقیقاً همان کاریه که مگان و هری انجام می دهند.

این مستند هفت قسمتی توسط بنیاد نلسون ماندلا تهیه شده است و اکنون در نتفلیکس پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا