سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Dokuz Oğuz دریچه بزرگی از فرصت را برای کوبیلای آکا در حرفه اش باز خواهد کرد!

شرکت در سریال های اکشن کار آسانی نیست و کوبیلای آکا در سال 2023 با نقشی که طرفدارانش را شگفت زده خواهد کرد به سینما بازخواهد گشت. این بازیگر معروف در نقش اصلی سریال سرباز جدید شبکه فاکس تی وی به نام Dokuz Oğuz است که فیلمبرداری آن در آنکارا آغاز شده است.این بازیگر معروف که وزنش را کاهش داده و برای ایفای نقشش به تناسب اندام رسیده است.

به نظر می رسد از طرف این بازیگر سریال Dokuz Oğuz جایگاه کاملا متفاوتی در کارنامه کاری او خواهد داشت. کوبیلای آکا در سریال هایی که بازی کرده همیشه در شخصیت های فرعی به میدان آمده اما این بار او شخصیت اصلی سریاله و بازی او موفقیت داستان را رقم خواهد زد.

تصویربرداری این سریال که از آنکارا آغاز شده، در استانبول و همچنین در مناطق کوهستانی مانند آفیون و بیلجیک ادامه خواهد داشت. هنوز تاریخ پخش این سریال مشخص نیست، اما این انتظار وجود دارد که شنبه شب در اواخر ژانویه اکران شود.

پارتنر کوبیلای آکا در سریال یاسمین آلن خواهد بود. سریال Dokuz Oğuz که داستان هیجان انگیز گروهی 9 نفره از سربازان را روایت خواهد کرد، توسط Süleyman Çobanoğlu، فیلمنامه نویس سریال Savaşçı (جنگجو) ساخته شده  که به مدت 5 فصل ادامه داشت و با موفقیت زیادی همراه بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا