سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آمریکای لاتین سریال ترکی Tuzak را با شیفتگی تماشا می کند

13 قسمت از سریال Tuzak (تله) با بازی آکین آکینوزو و  بنسو سورال باقی مانده است. در پروژه ای که قراره تا پایان فصل ادامه داشته باشد، عشق خالص شخصیت های اوموت و سرن به یکدیگر، طرفداران سریال را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. در چنین صحنه هایی بهتر می توان فهمید که آکین آکینوزو و بنسو سورال نقش های اصلی خوبی هستند.

رتبه بندی سریال Tuzak که هم اکنون عصرهای پنجشنبه پخش می شود، متاسفانه در نقطه ای قرار دارد که نشان دهنده کم توجهی به این پروژه در ترکیه است. با وجود اینکه سریال Tuzak  رتبه‌بندی بسیار پایین‌تر از حد متوسط را کسب کرده است، اما سریالیه که مخاطبان به آن وفادار هستند.

در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید که سریال Tuzak که نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از ترکیه هم مخاطبان زیادی دارد تاثیر زیادی بر کشورهای آمریکای لاتین و مخاطبان اسپانیایی دارد.
کسانی که به نظرات زیر ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در یوتیوب در مورد سریال Tuzak نگاه کنند، پیام های خارجی بیشتری را مشاهده خواهند کرد. طرفداران آکین آکینوزو به خصوص در کشورهای اسپانیایی زبان تقریباً شیفته این سریال هستند.

بیننده ای که پیامی به زبان اسپانیایی به اشتراک گذاشت، گفت: «در این قسمت خیلی گریه کردم. من عاشق اوموت و سرن شدم. خیلی واقع بینانه است بازیگران بزرگ آکین و بنسو. کار باورنکردنی تهیه کنندگان، فیلمنامه نویسان و فیلمبرداران. من از آنچه ترکیه به سریال ها ارائه می دهد بسیار سپاسگزارم. بدون شک یکی از بهترین سریال‌هایی که تا به حال تماشا کرده‌ام، مجذوبش شدم.»

در واقع این نظر تنها یکی از نظرات بسیاری از بینندگان سریال های تلویزیونی است .به نظر می رسد این سریال در خارج از ترکیه خریدار بسیار جدی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا