سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آل براون، کمیسر استان والچک در سریال The Wire، در 83 سالگی درگذشت

آل براون که بیشتر برای بازی در سریال The Wire در نقش استانیسلاوس «استن» والچک، کمیسر پلیس بالتیمور شهرت داشت، پس از مبارزه با آلزایمر درگذشت. او 83 سال داشت.

دختر براون این خبر را به TMZ تایید کرد.
شخصیت او در هر پنج فصل سریال The Wire که از سال 2002 تا 2008 از شبکه HBO پخش شد، تکرار شد. این درام جنایی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، رابطه بین مؤسسات مختلف بالتیمور و مجریان قانون شهر را بررسی کرد. هر فصل بر یک موضوع متفاوت متمرکز بود: تجارت غیرقانونی مواد مخدر، سیستم بنادر دولت شهری و بوروکراسی، آموزش و پرورش و مدارس، و اخبار چاپی.

براون در فصل دوم که بر بنادر شهر متمرکز بود بازی برجسته ای داشت. شخصیت او مظنون به فساد و قاچاق مواد مخدر در میان کارگران بارانداز در بنادر بود. فصل با دستگیری چشمگیر والچک در مقابل مطبوعات به پایان رسید.

این بازیگر کارش را در دهه 90 آغاز کرد. او در نمایش هایی مانند نجات من، قانون و نظم: SVU، فرمانده ارشد، مارون،و یک فیلم تلویزیونی با نام Something the Lord Made در سال 2004 ظاهر شد. او همچنین نقش های سینمایی را ایفا کرد و در فیلم های The Replacements، Red Dragon، Liberty Heights، 12 Monkeys، Lay the Favorite و غیره بازی کرد.

قبل از بازیگری، او به مدت 29 سال در نیروی هوایی آمریکا خدمت کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا