سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بریتنی اسپیرز درخواست پایان دادن به محافظه کاری را در دادرسی دادگاه نمی کند.

انتظار نمی رود بریتنی اسپیرز هنگامی که ماه آینده با  قاضی روبرو شود ، برای پایان دوره محافظه کاریش درخواست کند. در عوض ، در یک گزارش آمده است ، او از قاضی می خواهد پدرش ، جیمی اسپیرز ، را که برای زندگی او در 13 سال گذشته تصمیم گرفته  است ، به طور دائم برکنار کند.

گزارش TMZ ادعا می کند که بریتنی احساس نمی کند در محافظه کاری گرفتار شده و هیچ مشکلی با محافظه کاری فعلی شخص خود ندارد. در حقیقت ، ستاره پاپ می داند که زندگی اش قبل از برقراری دوره محافظه کاری در حال نابودی بود ، و این به او فرصت  داد و حساب بانکی اش را که داشت خالی می شد ، دوباره پر کرد.

یک منبع گفت: “او تحت مراقبته و  این را می داند.”

این منبع گفت که بر خلاف تصور عمومی ، بریتنی در واقع زندگی نسبتاً آزادی در لس آنجلس دارد و مرتباً به هاوایی سفر می کند.”او 99 درصد آزادی را دارد  ، و تنها کاری که مانع انجام آن شده است کارهای دیوانه وار است ، مانند خرید همزمان 3 اتومبیل در یک روز است. “

مسئله اصلی بریتنی با محافظه کاری مشارکت پدرش در امور تجاری خودش است. گفته می شود که این دو مدتی است که صحبت نکرده اند و او ظاهراً از او در مورد چندین تصمیم تجاری که گرفته است عصبانی است.

از آنجا که بریتنی و جیمی صحبت نمی کنند ، کل روابط آنها (از هم اکنون) مبتنی بر بیزینس است. اگرچه جیمی دیگر محافظ شخصی بریتنی نیست ، اما او همچنان امور تجاری او را به همراه یک موسسه مالی اداره می کند. بریتنی همچنین گفته است تا زمانی که پدرش در مسائل او تصمیم گیری کند دیگر به اجرای برنامه باز نخواهد گشت.

حضور بریتنی در دادگاه در تاریخ 23 ژوئن ، اولین حضور او در دادگاه  در این سال های اخیر  است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا