سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپا

نتفلیکس به گزارش‌هایی درباره شرایط بد برنامه «بازی مرکب: چالش» پاسخ می‌دهد

نتفلیکس به گزارش‌های مربوط به شرایط بد در برنامه مسابقه رئالیتی شو،  Squid Gameu: The Challenge، بر اساس سریال موفق بازی مرکب پاسخ  می دهد.456 شرکت کننده از سراسر جهان دعوت شدند تا برای جایزه نقدی 4.56 میلیون دلاری در این برنامه رقابت کنند. گزارش جدیدی دریافت شد مبنی بر اینکه شرایط شرکت کنندگان  در حال بازی “چراغ سبز چراغ قرمز” بد بود.

همه صحبت ها از زمانی شروع شد که ادعایی از طریق نشریه  The Sun منتشر شد. منبعی به این سازمان گفت که مردم به دلیل دمای سرد در بریتانیا نمی توانند پاهای خود را حرکت دهند و مانند یک “منطقه جنگی” است.

سپس Variety از این گزارش حمایت کرد که به کمک نیازه، اما ادعا کرد که “تعداد کمی” از شرکت کنندگان به مراقبت پزشکی نیاز دارند. یکی از شرکت کنندگان به طور تصادفی به دیوار برخورد کرد و برای شانه آسیب دیده اش به کمک نیاز داشت، و برخی دیگر به دلیل بیماری های خفیف تحت درمان قرار گرفتند.
نتفلیکس از برنامه جدید که در دو استودیو در بریتانیا فیلمبرداری می شود، دفاع کرد.

نت‌فلیکس در بیانیه‌ای در هر ددلاین گفت: «ما عمیقاً به سلامت و ایمنی بازیگران و خدمه‌مان اهمیت می‌دهیم و روی تمام مراحل ایمنی مناسب سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. “در حالی که در صحنه بسیار سرد بود – و شرکت کنندگان برای آن آماده بودند – هر گونه ادعای آسیب جدی صحت ندارد.”

نمایش جدید بر اساس درام کره ای سال 2021 نتفلیکس ساخته شده است. حداقل 3 شخصیت از فصل یک برای فصل 2 آینده بازخواهند گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا