سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شخصیت شرور احمد ساراچ اغلو در سریال Ateş Kuşları ( پرندگان آتشین)!

سریال ATV با نام Ateş Kuşları (پرندگان آتشین) با داستانی بسیار موفق و رتبه ای عالی به یکی از سوژه های داغ روزهای گذشته تبدیل شد. این سریال با بازی هانده سورال، ایلایدا علیشان، گورکم سویندیک و بوراک توزکوپران  داستان کودکان خیابانی را روایت می کند که زندگی مشترک خود را حفظ کرده و  تبدیل به یک خانواده می شوند.

البته داستان سریال Ateş Kuşları توجه ها را به خودش جلب می کند زیرا یک سفر زندگی پر از تراژدی است و به دست آوردن امتیاز 8 در دو قسمت اول در رده همه افراد یک تقویت روحیه عالی برای عوامل سریال بود.

بازیگر چیره دست احمد ساراچ اوغلو که با شخصیت کاتال در سریال Ateş Kuşları به صحنه فیلمبرداری بازگشت، جنبه های بد این  داستان پر احساس را نشان می دهد.

احمد ساراچ اوغلو با بیان اینکه «نمی‌خواستم چنین شخصیت شرور خوش‌نویسی را از دست بدهم»، گفت که با نگاه کردن به این شخصیت تصمیم به ایفای نقش در این سریال گرفته است.

احمد ساراچ اوغلو با اشاره به اینکه فیلمنامه بسیار چشمگیر بود، کارهایی که در دوران آماده سازی برای نقش کاتال انجام داده است، با این جمله توضیح داد:

«با مشاهده و دیدن خودم را آماده کردم. کارهایی که با کارگردانمان انجام دادیم، تمرین های خواندن، کارهایی که با نویسندگانمان روی شخصیت انجام دادیم همه کمک کرد.»

برای نامی مانند احمد ساراچ اوغلو که در نقش های بسیار متفاوتی با موفقیت بازی کرده است، این شخصیت شرور فرصت جدیدی برای تجربه جدید بوده است.

ساراچ اوغلو درباره این شخصیت گفت: «کاتال به نوعی سلطان خیابان شده است. او مردی بسیار تنهاست و این تنهایی هیچ وقت باعث ایجاد حس خوبی در او نشده است. قوی ترین احساسات او انتقام و تنهایی است.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا