سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

کادیر دوغلو در سریال Gecenin Ucunda از مخاطبان درخواست حمایت کرد!

سریال Gecenin Ucunda (در پایان شب) که پس از سال ها دوباره زوج کادیر دوغلو و نسلیهان آتاگول  را در نقش اول گرد هم آورد، در حالی که هنوز در مرحله آماده سازی بود، شور و هیجان زیادی را در بین طرفدارانشان ایجاد کرد.

این سریال که اکران فصل جدیدش از عصر چهارشنبه ها در شبکه استار تی وی آغاز شد ،نتوانست رتبه بالایی که انتظار می رفت را بدست بیاورد دهد و به همین دلیل از چهارشنبه ها به سه شنبه ها منتقل شد.

تغییر روز همچنین نشان دهنده این بود که داستان Gecenin Ucunda که از رمان پریده سلال برای تلویزیون اقتباس شده بود، مورد توجه مخاطب قرار نگرفت.

طرفداران کادیر دوغلو و نسلیهان آتاگول می ترسند پخش سریال متوقف شود. نظرات زیادی در این مورد در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

از سوی دیگر، کادیر دوغلو در این مورد بیانیه ای ارائه کرد و از مخاطبان Gecenin Ucunda درخواست حمایت کرد. کادیر دوغلو با بیان اینکه می‌خواهند سریال را تا پایان فصل ادامه دهند، گفت: می‌خواهیم تماشاگران همچنان از ما حمایت کنند، ما در حال تصویربرداری یک داستان واقعا خوب هستیم و می‌خواهیم آن را تا ماه‌های تابستان ادامه دهیم.

این پروژه که در آن زن و شوهر نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو هر دو نقش اصلی و تولید را بر عهده می گیرند، همچنین نشان دهنده دوره جدیدی در حرفه این زوج است. این زوج که ترجیح می دهند هم جلوی دوربین باشند و هم پشت دوربین، اکنون در موقعیت بسیار متفاوتی در صنعت قرار دارند.

طرفداران این سریال که می ترسند استار تی وی پس از رتبه های پایین تصمیم نهایی ناگهانی بگیرد، با انتشار پست هایی سعی در تاثیرگذاری بر شبکه های اجتماعی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا