سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

همبازی بورجو اوزبرک قبل از شروع سریال ملکه، از او حمایت می کند!

یکی از سریال های تلویزیونی که در فصل جدید از کانال دی پخش می شود پروژه ای به نام Kraliçe (ملکه) خواهد بود. در سریالی که بورجو اوزبرک به عنوان بازیگر زن به پرده باز می گردد، گوخان آلکان را به عنوان بازیگر مرد تماشا خواهید کرد.


بورجو اوزبرک قبلاً گفته بود که برای سریال ملکه بی قرار است. این بازیگر با بیان اینکه این داستان خیلی روی او تاثیر گذاشته است، گفت که شخصیت او را هم دوست داشته و به همین دلیل با هیجان منتظر سریال بوده است.

این بازیگر موفق نقش اصلی را با مورات بوز در اولین سریال ترکیه ای پلتفرم آمازون پرایم ویدئو به نام Rüyanda Görürsün (شما در رویاهای خود می بینید) بازی کرده است.

این پروژه قبل از سریال جدید اوزبرک هیجان متفاوتی را برای او ایجاد کرد. یکی از همبازی های این بازیگر در سریال ملکه اوزگون قهرمان خواهد بود.
اوزگون قهرمان که در اولین اکران فیلم Rüyanda Görürsün شرکت کرده بود، اظهار داشت که می خواهد از که بورجو اوزبرک که به تازگی با او آشنا شده حمایت کند و در مورد سریال Kraliçe گفت:

ما به تازگی با بورکو ملاقات کردیم. به همین دلیله که من اینجا هستم تا هیجان شما را به اشتراک بگذارم. من همچنین برای سریال Kraliçe هیجان زده هستم. ما از کانال دی تازه شروع خواهیم کرد. بورجو، گوخان آلکان، گونکا ووسلاتری هستند. هنوز چیز زیادی مشخص نیست. به تازگی اعلام شده است. همه چیز خیلی جدید است.»

طرفداران بورجو اوزبرک هم مشتاقانه منتظر نقش جدید او هستند. در اینجا نظر بورجو اوزبرک را در مورد شخصیت جدیدش بخوانیم :

او یک زن فداکار و قابل اعتماد است. او به خانواده اش فداکاره، این کار را نه به عنوان یک وظیفه بلکه به این دلیل انجام می دهد که واقعاً مایل و خوشحال است. در حالی که آنها زندگی پرمشغله و منظمی برای خودشان دارند، تمام ایمانشان در اثر یک اتفاق بزرگ از بین می رود. در این میان، او را خواهیم دید که خودش و زندگی‌اش را بازسازی می‌کند، زیرا پدرش مسئولیت بزرگی را بر دوش او گذاشته است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا