سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سریال Yellowstone ممکنه به زودی به پایان برسد و سریال جدیدی با متیو مک‌کانهی فرنچایز را ادامه خواهد داد.

اگر گزارش‌های اخیر به حقیقت بپیوندند، ممکنه پایان سریال  یلوستون نزدیک‌تر از چیزی باشد که هر کسی فکر می‌کرد.

طبق گزارش ددلاین سری فرنچایز پرچمدار تیلور شریدان به دلیل یکسری اتفاقات درام در برنامه فیلمبرداری ممکنه زودتر به پایان برسد.

با این حال، این نشریه همچنین گزارش می دهد که متیو مک کانهی بازیگر هم در حال مذاکره برای حضور و بازی در یک سریال در دنیای یلوستون است.

به گزارش ددلاین، منبع این اتفاقات درام از برنامه فیلمبرداری کوین کاستنر نشات می گیرد.

یک منبع به اشتراک گذاشت که کوین، که نقش پدرسالار جان داتون را در سریال بازی می‌کند، «در ابتدا برنامه اش را برای 65 روز فیلمبرداری ریخت » و «فقط می‌خواست 50 روز برای قسمت اول فصل جاری فیلمبرداری کند.

با این حال، برای نیمه دوم فیلمبرداری، او ظاهرا فقط “می خواست یک هفته را برای فیلمبرداری وقت بگذارد.”

یکی از سخنگویان شبکه پارامونت در مورد این وضعیت گفت: “ما هیچ خبری برای گزارش نداریم. کوین کاستنر بخش بزرگی از Yellowstone است و ما امیدواریم که این وضعیت برای مدت طولانی ادامه داشته باشد.” “به لطف ذهن درخشان تیلور شریدان، ما همیشه در حال کار بر روی گسترش فرنچایز این دنیای باورنکردنی است که او ساخته است. متیو مک کانهی یک استعداد خارق العاده است که ما دوست داریم با او کار کنیم.”

ددلاین اضافه کرد که ممکن است “یلواستون با نیمه دوم فصل جاری به پایان برسد.”

فرنچایز یلوستون تعدادی اسپین آف از جمله 1883، 1923 (که به تازگی برای فصل دوم تمدید شد) و مینی سریال باس ریوز با بازی دیوید اویلوو ساخته است.

کوین در حال حاضر مشغول کارگردانی و بازی در فیلم وسترن خودش به نام Horizon است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا