سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

کارگردان سریال جدید اوزان دولونای و بیراک توزوناتاچ نام معروفی است!

سریال جدیدی از Cevdet Mercan کارگردان سریال Kanunsuz Topraklar (اراضی بی قانون) در راه است که چندی پیش از شبکه فاکس روی آنتن رفت و به دلیل بودجه بالا و رتبه نامطلوبش به پایان رسید، هرچند تولید موفقی و مورد علاقه مخاطبان بود علاوه بر این،  دو نام مطرح هم در نقش اصلی بازی می کردند

سریال Kanunsuz Topraklar  ( اراضی بی قانون ) که از ابتدای فصل زمستان پخش شد، در قسمت شانزدهم تمام شد . این سریال با بازی اوغور گونش و اسرا بیلگیچ   علیرغم همه تلاش هایش نتوانست امتیازات مورد نظر را کسب کند.

سریال جدیدی از جودت مرجان کارگردان سریال اراضی بی قانون در راه است. این کارگردان موفق که پیش از این سریالهای پرطرفداری مانند Asi، Kırık Kanatlar، Paramparça، Zalim Istanbul را تولید کرده بود، کارگردانی سریال جدید ، Hayallerim، Babam ve Sen  را بر عهده خواهد داشت.

این سریال که توسط فوکوس فیلم فیلمبرداری می شود، قرار است در ماه سپتامبر پخش شود سناریوی سریال جدید کانال دی توسط Sırma Yanık، فیلمنامه نویس فضیلت خانم و دخترانش  نوشته می شود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا