سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان اروپاسینمای جهان

تاریخ اکران فیلم برگن با بازی فرح زینب عبدالله اعلام شد.

تاریخ اکران فیلم برگن با بازی فرح زینب عبدالله که داستان زندگی برگن خواننده زن ترک  را روایت می کند، اعلام شد. فیلمبرداری این فیلم که با اولین تبلیغاتش هیجان زیادی به همراه داشت، چندی پیش به پایان رسید.

فرح زینب عبدالله که پس از جدایی از سریال آپارتمان بی گناهان با فیلم برگن قرارداد بست ، در اینستاگرامش اعلام کرد که این فیلم در تاریخ 4 مارس اکران می شود.

اولین نگاه از فیلم که در آن اردال بشیکچی اوغلو نقش  اصلی را در کنار  فرح زینب عبدالله بازی می کند تاثیر زیادی بر جای گذاشت. شباهت عجیب عبدالله به برگن مورد توجه خیلی ها قرار گرفت.

در شبکه های اجتماعی، یکی از فالورهای عبدالله که قبلاً با برگن کار کرده بود،  نوشت که یک لحظه فکر کرد که این بازیگر خود برگن است.

تماشاگران مشتاقانه منتظر فیلمی هستند که معرفی آن چنان شور و هیجانی را به همراه داشته. اردال بشیکچی اوغلو در این فیلم نقش همسر برگن، هالیس سربست را بازی می کند. هالیس که مخالف خوانندگی برگن بود روی صورت برگن اسید ریخت و باعث شد که یکی از چشمانش کور شود. او سالها پس از این حادثه برگن را به قتل رساند.

در این فیلم به کارگردانی مهمت بینای و کانر آلپر، بازیگران موفقی مانند تیلبه سرن، نرجیس اوزتورک، علی سچکین آلیچی، شبنم دونمز، چاگداش تکین و احمد کایاکسن هم حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا