سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکی

واکنش برگوزار کورل پیرامون بحث بازگشت به زندگی عادی

برگوزار کورل بازیگر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود به کسانی که می گفتند باید به زندگی عادی بازگردد واکنش نشان داد.

کورل گفت:

زندگی مردم ما زیر و رو شده، کشور تبدیل به یک تشییع جنازه بزرگ شده است، زندگی ادامه نمی یابد! آنوقت ما در حال مباحثه برای زندگی عادی هستیم. اندکی صبر …

برگوزار کورل، نسبت به کسانی که 15 روز پس از زلزله می گفتند به زندگی عادی باید برگشت، واکنشی تند نشان داد. برگوزار کورل در پستی با انتقاد از بحث بازگشت به زندگی عادی، از جملات زیر استفاده کرد:

خودت را زیرو رو می کنی و می گویی که بازگشت به زندگی نرمال. البته حق با شما هم هست. ما در خانه‌هایی بزرگ شدیم که وقتی صدای مراسم خاکسپاری از خانه همسایه‌مان می‌آمد، تلویزیون روشن نمی‌شد.

در هفت، چهل و … دعا کردیم و خاطراتشان را به یاد آوردیم. … آیا غم انگیز نیست که کسی که خانه اش را از دست داده، درحالی که قهوه داغش را دو هفته پیش در خانه اش می خورد، استوری قهوه خوردن شما را ببیند؟

آیا پدر و مادری که نمی توانند به مراسم ختم فرزندانشان برسند با دیدن عکس شما با فرزندتان ناراحت نمی شوند؟ این همه افرادی که خانواده خود را از دست داده اند چه احساسی دارند؟ اما زندگی ادامه دارد، آنها نمی روند، دوستان نه! یه جا زندگی مردم ما تموم شده، مملکت یه تشییع جنازه بزرگ شده، زندگی ادامه نداره! و ما در حال بحث در مورد زندگی نرمال هستیم….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا