سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

اشک شاهزاده ویلیام در ادای احترام شیرین هلن میرن به ملکه فقید بریتانیا در مراسم بفتا!

شاهزاده ویلیام همچنان به خاطر از دست دادن مادربزرگش ملکه الیزابت دوم اندوهگین است.

یکشنبه شب، شاهزاده ولز نتوانست خود را حفظ کند و در حین صحبت پیرامون مرگ ملکه فقید بریتانیا در هنگام حضور در جوایز بافتا، کمی احساساتی شد! در یک نقطه در طول نمایش، هلن میرن روی صحنه رفت تا به افتخار ملکه فقید ادای احترام کنند. او به اشتراک گذاشت:

سینما در بهترین حالت خود کاری را انجام می‌دهد که اعلیحضرت بدون زحمت انجام دادند – ما را در یک داستان گرد هم می‌آورد و متحد می‌کند. اعلیحضرت، شما ستاره برجسته ملت ما بودید.

عجب بیانیه ای! و ان هم از هلن میرن! این بازیگر 77 ساله در طول زندگی حرفه ای خود چندین بار نقش حاکمان را به تصویر کشید، چه روی صحنه نمایش و چه روی صفحه تلویزیون. برجسته‌تر از همه، او برنده جایزه اسکار و بفتا برای به تصویر کشیدن الیزابت در درام ملکه، محصول سال 2006 شد. بنابراین، احتمالا  این احساس درونی او بود.

سخنرانی و ویدئوی ادای احترام یکی از مخاطبان خاص بفتا را به گریه انداخت! دوربین‌ها نیز چهره وارث تاج و تخت که با چشمانی اشک‌آلود به صحنه نگاه می‌کرد، ثبت کردند. او در کنار همسرش پرنسس کاترین، کیت میدلتون، نشسته بود. او نیز متاثر به نظر می رسید. اما ویلیام… خب، می توانید نگاهی به واکنش احساسی او (در زیر یا این لینک) بیندازید:

وقتی آنها اوایل شب دست در دست روی فرش قرمز رفتند، اوضاع برای این زوج شادتر بود. ویلیام با لباسی مشکی با ژاکت مخملی همه چیز را ساده نگه داشت. لباس کیت توسط الکساندر مک‌کوئین طراحی شده بود. او با ست کردن لباس مجلسی با دستکش‌های شب مشکی و گوشواره‌های طلا، ظاهر جدیدی به آن بخشید.

اگر نمی دانستید، الیزابت رابطه نزدیکی با آکادمی بریتانیا داشت و اغلب به این سازمان کمک مالی می کرد و از ابتکارات آن حمایت می کرد. در سال 1972، ملکه و همسرش شاهزاده فیلیپ، سود حاصل از مستند خود، خانواده سلطنتی را به انجمن هنرهای فیلم و تلویزیون (SFTA) اهدا کردند، که بعدها به آنچه امروز می شناسیم، یعنی آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا تبدیل شد. برای این جشن تغییر نام، ملکه افتتاحیه بزرگ دفتر مرکزی جدید سازمان را در سال 1976 انجام داد.

او (ملکه الیزابت فقید) در ادامه حامی چندین سازمان سینمایی و تلویزیونی دیگر مانند آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک، موسسه خیریه رویال ورایتی و صندوق خیریه سینما و تلویزیون شد. در آوریل 2013، رئیس خانواده سلطنتی حتی جایزه افتخاری بفتای خود را دریافت کرد که توسط سر کنت برانا در قلعه ویندزور به دلیل “حمایت خستگی ناپذیر” او از صنعت به وی اهدا شد.

این روزها شاهزاده ویلیام به عنوان رئیس بفتا فعالیت می کند و به همین دلیل در این مراسم حضور داشت. این برای همه بازیگران بسیار خاص است که در شب بزرگشان لحظاتی برای ادای احترام به ملکه فقید وقت بگذارند، و واضح است که برای ویل معنی زیادی داشت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا