سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

زندگی روزانه جن شاه ستاره RHOSLC در زندان چگونه خواهد بود ؟

جن شاه در زندان زندگی بسیار سختی را سپری خواهد کرد.

البته، ستاره سابق Real Housewives of Salt Lake City به تازگی به زندان وارد شد. او در پی اجرای یک طرح بازاریابی تلفنی متقلبانه، به شش و نیم ساله حب محکوم شد. و بر اساس اطلاعات اولیه از منابع نزدیک او دوران ساده ای در پیش نخواهد داشت.

طبق گزارش تی ام زی، که برای اولین بار جزئیات مربوط به برنامه روزانه زندان جن را در آخر هفته گزارش کرد، این ستاره 49 ساله اکنون در کمپ زندان فدرال برایان در برایان، تگزاس حبس شده است. آن اردوگاه دارای یک کتابچه راهنما است که آن را به همه زندانیان می دهند و شامل قوانین رفتاری در طول حبس می شود. و خیلی مفصل به نظر میاد!!

بر اساس گزارش‌ها، ستاره RHOSLC مجبور می شود هر روز ساعت 6 صبح زنگ بیدارباش بگیرد. از آنجا، او باید تختش را مرتب کند، همه زباله‌ها را از اتاقش خارج کند و زمین را جارو کند و تمیز کند. این کار ازامی هست و بدون استثناء!

روزهای وی نیز باید پر از کار سخت باشد. گزارش شده کارهای روزانه او شامل “خدمات غذایی یا مشاغل کارخانه” هستند. کارهایی که هیچ تأثیرگذاری در رسانه های اجتماعی یا فیلمبرداری شو واقع‌نمای او ندارد. فقط باید برای نیم دهه آینده با دستانش کار می کند.

مهم‌تر از همه، اردوگاه زندان تمام دارایی‌های غیرضروری را از آنها می‌گیرد و اجازه بردن داخل اردوگاه را ندارند. در واقع، آنها قانون خاصی دارند که زندانیان را از “پوشیدن هر چیزی که مجوزش توسط دولت صادر نشده است” منع می کند. این بدان معناست که بدون هیچ لباسی با طراحی مد روز، بدون کیف دستی گران‌قیمت و بدون لباس‌های پر زرق و برق. جن بدون آن همه کالاهای لوکس مصرف گرایانه برای به رخ کشیدن ذائقه و ثروتش چه خواهد کرد؟!؟!

زندان اجازه می دهد تا مقداری جواهرات – اما فقط اقلام بسیار بسیار کوچک – همراه داشته باشند، به طور خاص هر زندانی فقط مجاز به داشتن یک نماد ازدواج و یک گردنبند مذهبی است، اما هر کدام تنها باید نهایتا 100 دلار ارزش داشته باشند. همانطور که احتمالا تصور می‌کنید بدون شک جواهراتی که جن شاه استفاده می کند شامل این قواعد نمی شود.

همچنین جن باید یک تختخواب را با یک زندانی دیگر شریک شود. ( تخت دو طبقه یا در یک اتاق دو تخت ) و تمام اقلام مجاز برای استفاده در اتاق شامل «لوازم بهداشتی، سوپ و تنقلات لذیذ» باید در تختخوابش نگهداری شود، اما نه چیز دیگری.

جن شاه، ستاره RHOSLC قبل از ورود به زندان برای عموم مردم سخنرانی کرد. روز جمعه، شاه با بیانیه ای قوی در مورد آینده زندان خود نوشت:

من امروز برای گذراندن دوران محکومیت خود در زندان فدرال ، تسلیم می شوم. این بهایی است که باید برای تصمیمات بدی که گرفتم بپردازم. مردم به خاطر تصمیمات من صدمه دیدند. در حالی که در زندان هستم، برای جبران و آشتی با قربانیان جرم  خود تلاش خواهم کرد. … به مرور زمان، دعا می کنم که مردم مرا به خاطر شیوه ای که به این حکم واکنش نشان دادم قضاوت کنند و نه فقط به خاطر تصمیماتی که من را به زندان کشاند. من اشتباهاتم  را اعلام  می کنم و راهم را اصلاح می کنم … من به کسب آزادی معتقدم و با اصلاح اوضاع با افرادی که به آنها صدمه زدم برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا