سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

برای خداحافظی با سریال Camdaki Kız (دختر پشت پنجره ) آماده شوید، هیچ چیز مانند قبل نیست!

وقفه های بزرگ در سریال Camdaki Kız (دختر پشت پنجره) که پنجشنبه شب ها از کانال دی پخش می شود، ادامه دارد. در ماه‌های اخیر جدایی ها در سریال تاثیراتی گذاشته دیگر نه کانا است و نه فریده.

دوره ای شروع می شود که شخصیت نالان با بازی موفقیت آمیز بورجو بیریجیک تصمیمات روشن تری در مورد زندگیش می گیرد. این حقیقت که او و سادات اکنون در شرایط طلاق قرار دارند مشخص می شود و نالان با پذیرش آنچه  در سرنوشتش رقم می خورد به راه خود ادامه می دهد.

در شصت و هشتمین قسمت جدید سریال Camdaki Kız که در روز پنجشنبه 2 مارس پخش می شود، برای استراحت های بزرگ آماده شوید. شما یک نالان جنگنده را نخواهید دید، بلکه شخصیت نالان بالغ تری را خواهید دید که واقعیت های زندگی را می پذیرد.

می‌خواهم فوراً از سادات طلاق بگیرم. از اول ازدواجمون خیلی اشتباه بود. فکر می کنم همه ما از این موضوع آگاه بودیم.»

این حرف‌ها از دهان نالان بیرون می‌آید و می‌توان گفت که داستان در سریال Camdaki Kız به نقطه‌ای بسیار متفاوت خواهد رفت. در روند جدید، شرایطی هم پیش خواهد آمد که برخی از شخصیت های سریال اهمیت بیشتری پیدا می کنند و برخی شروع به بی اهمیت شدن می کنند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا