سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ایوانکا ترامپ وقتی که جاریش کارلی کلاوس وحشت خودش را از شورشهای طرفداران ترامپ در توییتر منتشر کرد، آزرده شد.

دشمن خانوادگی!

گزارش شده است که کارلی کلوس مدل و فعال ، جاریش ایوانکا ترامپ را عصبانی کرده است و پدرش دونالد ترامپ را که در 6 ژانویه دست به شورش کنگره  آمریکا  زده است را “ضدآمریکایی” خواند. این مدل 28 ساله باردار در توئیتر خود نوشت: “پذیرش نتایج یک انتخابات دموکراتیک، قانونی وطنی است. امتناع از این کار و تحریک خشونت ضد آمریکایی است. ” یک کاربر با  توجه به  اینکه ایوانکا و همسرش جارد کوشنر ، هر دو دستیار نزدیک رئیس جمهور ترامپ ، 74 ساله هستند  گفت: “به برادر شوهر و جاری خودت بگو”. کارلی پاسخ داد ، “من تلاشمو کردم و گفتم ” ، و اکنون ایوانکا از این موضوع رنجیده است . 

این توییت مورد توجه ایوانکا قرار گرفت و او بیشتر متعجب شد زیرا آنها بسیار به هم  نزدیک هستند و به طور منظم صحبت می کنند ، اما هرگز واقعاً در مورد سیاست با هم صحبت نمی کنند. “page six  در مورد دختر 39 ساله ترامپ گزارش می دهد. “کارلی دوست دارد خود را به عنوان یک فعال در معرض دید عموم قرار دهد ، اما هرگز در مورد هیچ یک از موضوعات مورد حمایت ایوانکا مانند مرخصی باقیمانده مادرانه ، زنان در STEM و اصلاح عدالت کیفری  به ایوانکا نزدیک نشده  است.”

کارلی در گذشته کتمان نکرده است که در مواضع سیاسی خود با پوشیدن ماسک صورت طرفدار بایدن ، حمایت خود را از جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ نشان داده  و به او در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 رای داده است. اما او هرگز علناً به دنبال ایوانکا و جارد نرفته است ، زیرا با برادر کوچکتر کوشنر 39 ساله جوشوا   ازدواج کرده است. به نظر می رسید که تاکنون خانواده از مواضع سیاسی یکدیگر دور بوده اند.

وی گفت: “این که او سعی کرده است درباره عقاید مختلف خود بحث کند ، درست نیست. کارلی با سیاست خود علنی است ، اما به طور خصوصی از بحث درباره آنها طفره می رود. اما آنها  به هم بسیار نزدیک هستند و واقعاً از معاشرت یکدیگر لذت می برند ، بنابراین ایوانکا رنجیده است “،

در حالی که شاید  ایوانکا ز اینکه کارلی  تلاش کرده در مورد تحریک خشونت او و پدرش  با او صحبت کند ناراحت  شده باشد ، در 7 ژانویه ویدیویی منتشر شد که نشان می داد ایوانکا در  کنار پدرش ایستاده و در حال تماشای  ویدئویی از جمعیت تحریک شده طرفداران  ترامپ در خارج از کاخ سفید است . ترامپ سپس به صحنه آمد و پیروان خود را به شورش درآورد و به آنها گفت که به کنگره  بروند و با اینکه ریاست جمهوری جو بایدن با رای الکترال تایید شد مبارزه کنند.  اوباش از دستورات وی پیروی کردند و هنگامی که ساختمان کنگره را تصرف کردند ، شورش گسترده ای در گرفت. پنج نفر در هرج و مرج متعاقب طرفداران ترامپ جان خود را از دست دادند ، که منجر به غارت ، تخریب و تخلیه اعضای کنگره شد.

کاررلی و جوشوا در 18 اکتبر 2018 در یک مراسم رسمی کوچک در جنوب ایالت نیویورک ازدواج کردند و در ژوئن 2019 یک مراسم بسیار آرام و سرگرم کننده برای دوستانش در مزرعه وایومینگ برگزار کردند.. ایوانکا و جارد  کیتی پری و نامزدش اورلاندو بلوم ، اشتون کوچر و همسرش میلا کونیس ،  اسکوتر براون و غیره در آن مراسم حضور داشتند. . کارلی از زمان انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور در سال 2016 ، به راههای مختلفی اعلام کرده بود که ضد ترامپ هست مانند شرکت در  تظاهرات راهپیمایی زنان در ژانویه 2017 پس از مراسم تحلیف ترامپ. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا