سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هیو جکمن می‌گوید «فریاد زدن و جیغ زدن» در فیلم «وولورین» به صدای او آسیب رساند

هیو جکمن این بازیگر 54 ساله در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی فاش کرد که در طول بیش از دو دهه بازی در نقش شخصیت نمادین مارول به خاطر جیغ و داد کردن به صدایش آسیب رسانده است. این یک اعتراف قابل توجه است، با توجه به اینکه جکمن برای اجرای برادوی و موسیقی خود به صدایش متکی است.

جکمن در برنامه رادیو 4 بی‌بی‌سی گفت: «فالستوی من مانند گذشته قوی نیست و من مستقیماً برخی از غرغر کردن و فریادها را کنار می‌گذارم». معلم صدای من در مدرسه نمایش از برخی از کارهایی که من در ولورین انجام دادم وحشت زده می شد.

جکمن که قرار است نقش ولورین خود را در کنار رایان رینولدز در فیلم بعدی Deadpool 3 بازی کند، گفت که در مدرسه تکنیکی را یاد گرفته که چگونه فریاد بزند بدون اینکه صدایش خراب شود اما در ولورین صدای او واقعاً آسیب دید.
او گفت: «در طول بازی در Wolverine من جیغ و داد و کارهایی انجام دادم که فکر می‌کنم به صدایم آسیب رساند و فکر می‌کنم دارم روی آن کار می‌کنم. “من با یک معلم آواز کار می کنم و سعی می کنم به خودم آسیب نزنم. و واقعاً تلاش زیادی برای حرکت بدنی و آمادگی صوتیم برای هر نقش انجام می دهم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا