سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

 فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves صدر گیشه را از جان ویک گرفت!

در گیشه این هفته ی سینماها اتفاق جالبی افتاد، فیلم Dungeons & Dragons فروش کمی داشت اما موفق شد جایگاه صدر باکس آفیس رو از جان ویک بگیرد!

فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) تازه ترین فیلم کمپانی پارامونت به حساب می آید که بر اساس بازی رومیزی‌ای به همین نام تولید شده است و هدف آن این است که فرنچایزی بزرگ را پایه گذاری کند.

فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان» در نخستین هفته اکرانش فروش مناسبی نداشت و ۳۸٫۵ میلیون دلار در گیشه آمریکا فقط فروخت اما همین مبلغ ناچیز باعث شد در صدر گیشه سینما بایستد!

در گیشه های جهانی نیز،این فیلم 33 میلیون دلار فروخت و فروش بین المللی خود را از نخستین هفته اکران به 71/5 میلیون دلار رساند.

فیلم جان ویک ۴ (John Wick: Chapter 4) که رقابت در عین تعجب به فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان باخت  که هفته ی پیش  و در نخستین هفته اکرانش در سینماها موفق شده بود درصدر  جدول باکس آفیس قرار گیرد، این هفته  فروش ۲۸٫۲ میلیون دلار در داخل آمریکا رو تجربه کرد و در جایگاه دوم ایستاد و جمع فروشش در آمریکا به مبلغ ۱۲۲٫۸ میلیون دلار رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا