سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

رتبه سریال امانت پایینه اما محبوبیت خلیل ابراهیم جیهان به اوج رسیده است!

سریال روزانه Emanet (امانت) که در شبکه 7 با مخاطبان روبرو شد، با فصل سوم خود به راهش ادامه می دهد. خلیل ابراهیم جیهان نقش اول این سریال را بازی می کند که انتظار می رود در هفته جدید منتشر شود. این بازیگر جوان در دو فصل اول روند همکاری بسیار موفقی را با سیلا تورک اوغلو انجام داد. با این حال، جیهان  پس از اینکه ترک اوغلو سریال را ترک کرد , همچنان در سریال امانت ماندگار شده و تقریباً این پروژه را روی دوش خود می کشد.

سریال امانت تولید روزانه است و مخاطبان پرشوری دارد. با این حال وقتی به رتبه بندی ها نگاه می کنیم، مشاهده می شود که از نظر رتبه بندی ضعیف هست.از سوی دیگر، خلیل ابراهیم جیهان در یک سال اخیر، هجمه بزرگی در شبکه های اجتماعی داشته است. این بازیگر که از همان ابتدای پخش سریال امانت در شبکه های اجتماعی دیده می شود، در یک سال اخیر مورد بحث ترین بازیگر مرد شده است.

در تحقیقات انجام شده توسط آژانس دیجی‌آپ، خلیل ابراهیم جیهان را در رتبه اول فهرست مورد بحث ترین بازیگران مرد در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم.

بعد از خلیل ابراهیم جیهان، ییگیت کوچاک نقش شخصیت عمر در سریال  Kardeşlerim  (برادران و خواهران ) و در جایگاه سوم، آکین آکینوز بازیگر نقش اول سریال Tuzak (تله) قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا