سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ری لیوتا، ستاره Goodfellas، در 67 سالگی درگذشت

ری لیوتا، که بیشتر به خاطر ایفای نقش هنری هیل در فیلم «رفقای خوب» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی شهرت داشت، درگذشت. او 67 سال داشت.

به گزارش ای تی لیوتا وقتی که در خواب بود در جمهوری دومینیکن، که برای فیلمبرداری «آبهای خطرناک» به آنجا رفته بود، درگذشت. هیچ چیز مشکوکی برای مرگش وجود ندارد  علت مرگ او در حال حاضر مشخص نیست و علت  مرگش هم نامشخص است.

لیوتا ماهرانه شخصیت  هیل را در فیلم گانگستری 1990 به تصویر کشید که شش نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی را به دست آورد و با جو پسی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

لیوتا اولین بار برای بازی در نقش ری سینکلر در فیلم Something Wild در سال 1986 مورد تحسین قرار گرفت که نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای او به ارمغان آورد. قبل از Goodfellas، لیوتا همچنین در کنار کوین کاستنر در Field of Dreams در نقش اسطوره بیسبال Shoeless Joe Jackson همبازی بود.

اخیراً، لیوتا در فیلم های The Many Saints of Newark، Marriage Story و No Sudden Move حضور داشت . او همچنین در برنامه تلویزیونی جنیفر لوپز به نام Shades of Blue حضور داشت که پس از سه فصل به پایان رسید.

این بازیگر اخیرا با جیسی نیتولو نامزد کرده بود. او این خبر را در دسامبر 2020 در اینستاگرام به اشتراک گذاشت . لیوتا دختر 23 ساله ای از همسر سابقش، بازیگر میشل گریس شریک دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا